aKi Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Beklagar sorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Beklagar verkligen! :'( R.I.P Hultans far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) R.I.P Tjohej, nu i efterhand vet jag inte varför jag skrev i denna tråd. Redigerad 8 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jo, det är ju alltid synd när någon i familjen får bort . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 :'( Oerhört tråkigt, Men till Hultans ära ska jag försöka förtränga sorgen över hans faders död! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag har oerhört svårt att uttrycka denna sorg i ord. Jag kan inte annat än beklaga sorgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag kan inte sluta tänka på hur meningslösa dessa "Beklagar" måste vara för dig som har förlorat något så värdefullt RIP, och även jag säger Beklagar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Mina kondoleanser. Tråkigt att höra, verkligen. Som Stell sa, lägg allt du kan på familjen i dessa tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag beklagar verkligen, och säger som ovanstående - spendera din tid med dig själv och din familj vid en så'n här svår tid... Det är så svårt att ens föreställa sig sorgen, så jag tänker mig hur svårt det måste vara att gå igenom den. Sköt om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ska inte vara den som inte sticker ut i mängden. Tråkigt men sånt är livet såånt är livet så mycket falskhet blablabla. Men aja lider iaf med dig Hultenius. Killen som gjorde satt mitt sommarlov blev ett sommarlov framför datorn! You are tha real Man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Förr eller senare förlorar vi alla en förälder, tråkigt bara att det skulle ske så tidigt i ditt liv. Vad jag förstår var din far inte så gammal heller. Jag kan bara beklaga. Ta hand om dig och försök gå vidare. GTAsajten behöver dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Usch, fy satan Inte roligt när sådant händer ... Inte roligt ... Jag har själv aldrig förlorat någon som jag känner, men tyvärr så kommer det att hända oss alla någongång i livet. Ta hand om dig Kristoffer, var med din familj, släkt, vänner och försök prata om det som har hänt. Leta fram gamla glada minnen av din pappa, som kan få er på bättre tankar ... kanske ... ett tag ... Blir nästan tårögd när jag tänker på att något sådant händer... Men somsagt, lägg "sidan åt sidan" ett tag och ... ja, umgås med dina nära och kära! Jag har inget mer att säga, men jag kan väl säga som Arivd; GTASajten behöver dig! Beklagar riktigt mycket, och jag hoppas du snart kommer över sorgen... ... Usch....... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag beklagar verkligen. Jag har svårt att tänka mig hur det skulle vara att förlora min far, tyckte det var plågsamt när min morfar dog. Men livet kan inte vara perfekt. Alla kommer missta någon som står en nära någon gång, enda tills man mister sig själv. Men det är livets gång och det kan inte stoppas. Även om det känns mörkt är det inte värt att strunta i livet, jag tror det din far mest av allt vill att du ska fortsätta med livet och leva väl. Men givetvis måste man få sörja. Och du gör verkligen rätt i att skaffa fler medarbetare, det behövs verkligen. Fattar inte hur du har orkat att driva den här sajten plus forumet på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Beklagar :'( Samma sak hände mig för 3 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag beklagar sorgen innerligt. Mycket tragiskt att sånt här skall få hända. Det är så orättvist. Än en gång, jag beklagar din fars bortgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag beklagar sorgen,vet själv hur det känns,då jag har varit med om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Hultenius, jag beklagar verkligen oxå. Jag fruktar för den dagen ens föräldrar går bort. Det finns inget att säga som kan trösta i en sådan här situation, men försök att vara stark. Det kommer att gå bra för dig. Mina tankar går till dig och dina nära. Vice. Redigerad 9 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Beklagar sorgen Det enda dödsfall jag har varit med om är när min morfar dog. Men han dog ju troligtvis av åldern och han står en ju inte alls like nära som ens pappa. Hoppas du kan ta det lungt nu ett tag och komma tillbaka hit till forumet när du känner för det. Vi har saknat dig, och kommer göra tills du återgår till någon slags normal vardag. Vi längtar redan tills din sorg går över och att du slipper vara så stressad som du låter... Redigerad 9 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Beklagar sorgen. Hoppas du finner ditt normala jag även om det kommer vara svårt och jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Beklagar sorgen, förlorade själv en nära släkting förra året. Lägg GTAsajten åt sidan och ta hand om familjen. Än en gång, beklagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts