Hultenius Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hej, Som ni kanske märkt har jag inte varit aktiv på ca 2 veckor. Jag har inte skrivit några nyheter, postat några inlägg eller svarat på PM eller email. Anledningen till detta är att min pappa - helt oväntat och på tok för tidigt i livet - dog av en hjärtinfarkt för exakt två veckor sedan. Jag fick veta om att han blivit tagen till akuten när jag stod i en stor festkö, ca 10 mil från akutmottagningen. Jag försökte ta mig hem så fort som möjligt, men då jag kom fram var det redan försent, för längesen. Det har varit mycket sorgarbete sedan dess och man tänker på mycket, så mycket att man måste droga ner sig själv för att ens kunna sova. Om man själv inte varit med om något liknande är det svårt att förstå. Har fått ett enormt stöd (större än vad jag någonsin väntat mig) från släkt, kompisar och vänner. Men sorgen kan inte förändra det som inträffat och imorgon kommer begravning hållas som avskedsceremoni. Då jag inte har några syskon är min familj så liten en familj kan bli just nu. Och då jag praktiskt sett (men inte juridiskt) blivit villaägare, sommarstugeägare, bilägare och båtägare har jag också massor annat att tänka på just nu. Bilen ska in till bilprovningen, det är snart dags att ta upp båten, sommarstugan ska stängas för säsongen (för alltid?) + tömmas på vatten, vissa saker (både inomhus och utomhus) måste oljas in etc etc etc etc etc. Det går många tankar i huvudet, saker som man annars inte behövt bry sig om. Allt detta tillsammans med studier, fritid, GTAsajten och nedsatt arbetstempo går inte ihop. Jag har redan satt ner min studietid med 4h/dag inom de två kommande månaderna, men det räcker inte. Jag måste därför spara in tid på GTAsajten. Det jag gör här är massivt med arbete för i stort sett ingenting. Jag får inga pengar, ingen bättre hälsa eller något att skryta om på krogen, bara jobb jobb och åter jobb. Jag vill dock inte bara lämna över GTAsajten till någon annan eller sälja den. Det ligger mer än bara "GTAsajten" bakom allt arbete. För att lösa detta måste jag därmed "säga upp mig" från vissa områden av sajten. Jag uppskattar mitt totala arbete på GTAsajten till följande: 80% Forumet 10% Nyheter 10% Utveckling Vilket gör att jag troligtvis hoppar av forumet och fortsätter arbeta mer på själva sajten, GTAsajtens hjärta. Hur forumet i framtiden ska organiseras orkar jag inte tänka på just nu. Kanske behöver vi en ny forum-admin och några nya moderatorer? Det hela kommer att bestämmas senare. Under tiden (och förmodligen även efter) kommer jag vara inloggad lite då och då, men ni kan inte räkna med att jag besvarar frågor varken i forumet eller via PM. Om det är något viktigt så skicka mail till webmaster@gtasajten.com. Alla mail som skickas till denna adress kommer att sorteras in automatiskt och gör det lättare för mig att upptäcka era mail. Börjar ni dessutom ämnesraden/subject med "AKUT: " kommer mailen upptäckas ännu tydligare. Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag får verkligen beklaga sorgen, väldigt tråkigt att höra. Ta väl hand om Dig och Dina nära och kära. Än en gång, beklagar verkligen. Markus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag beklagar det som hänt. Jag vill önska dig lycka till med allt du gör och tycker inte att du ska slösa för mycket tid på denna sida då man måste ha ett liv också. Ha det bra, och ta hand om dig. Sebbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Åh herregud... Beklagar verkligen sorgen. Det är ju jättehemskt. Ta hand om dig. Det menar jag. Redigerad 7 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Har aldrig känt mig så som du känner dig men när min farsa blev intagen på sjukhuset mådde jag väldigt dåligt+ så var jag utomlands. Hoppas att du kommer tillbaka till ditt gamla jag och kämpa på, man vet aldrig vad som händer framåt i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Beklagar, men jag vet hur det känns, samma ska har hänt mig. Tycker faktiskt att du verkar ta det väldigt bra, och du gräver inte bara ner dig som jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Beklagar händelsen! Har själv varit med om två dödsfall inom familj/släkt så jag vet precis hur det känns, mycket jobbigt. Får önska dig lycka till med allt, och jag förstår dig till fullo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag vet inte vad man ska säga, då jag aldrig varit med om något som kan mäta sig med din olycka, men jag stöttar dig till hundra procent ändå. Starkt av dig att ens orka sköta sidan i sig så snart efter att detta har hänt, och jag tycker inte du ska göra mer än du klarar av. Tror nog att de flesta här kommer att förstå... Lycka till, och stå på dig. Det kan bara bli bättre, och sorgen kommer att gå över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hum, förresten.. Hur var det där, var ditt konto hackat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Det var ju synd att höra. Redigerad 7 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Jävla tråkigt att höra, sköt om dig. Redigerad 6 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Beklagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Fan alltid sorgligt när något sånthär händer! Men det är väl livet! Krya på dig Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Inge kul att höra, beklagar.. förlåt om jag frågar; Var det därför du gjorde den där otrevliga Stickyn i GTA san andreas forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kan tyvärr inte skriva mer än "beklagar", då det är oerhört svårt att uttrycka min sorg på rätt sätt... Det går inte beskriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Oh shit.. Kan inte ens tänka mig hur det känns. Beklagar sorgen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Mina tankar går till dig och din familj i en sådan svår tragedi. Var stark och lägg GTAsajten åt sidan sålänge. Umgås med den familj du har kvar och arbeta er igenom detta tillsammans. Och till din far; R.I.P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag har tunghäfta. Vet inte vad jag ska säga mer än att jag beklagar sorgen. Livet hänger på en skör tråd. Jag har alridg upplevt något liknande, men det kommer ju hända alla förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Att mista sin pappa måste vara det värsta som kan hända. Nu också att han dog i förtid gör inte saken bättre. Ledsamt.. extremt ledsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Beklagar verkligen sorgen. Kan dock inte känna hur du känner dig, men inom en själv just nu, när man tänker på hur någon annan mår, så känns det inte särskilt bra. Tror jag talar för alla att vi stöttar dig till 110% och det är mycket starkt av dig att fortsätta driva gtasajten trots detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts