HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Just det, det har aldrig varit något problem förr, men nu när jag tänkte kolla lite så kom det ingen bild. Det är bara svart, What gives? Redigerad 7 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Ta bort alla codecs från din dator och installera ffdShow och mitt program Target Longlife Media Player... Redigerad 7 september, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Nej tack. Något annat sätt? Som sagt, det har fungerat hur bra som helst fram tills imorse, finns det någon knapp eller liknande man kan komma åt så det blir fel? Redigerad 7 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Är det typ DivX och såna format, eller är det DVD:er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nej tack. Något annat sätt? Som sagt, det har fungerat hur bra som helst fram tills imorse, finns det någon knapp eller liknande man kan komma åt så det blir fel? Ändra render mode. Förslagsvis till VRM9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Är det typ DivX och såna format, eller är det DVD:er? Inget format överhuvudtaget fungerar. @Skribb: Vart ändrar man det? Är inget vidare bra på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Inget format överhuvudtaget fungerar. ...Jaha. För jag har nämligen lyckats med konststycket att göra så att DVD-filmer inte funkar, men DivX och såna funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts