Absurd Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 när jag skall köra spelet så händer det ganska ofta att (bana: dod_overlord) vattnet och sånt blir konstigt och ser fult ut i olika färjer. jag fick en skiva som inte hade fodral eller nåt, så jag ser inte systemkraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 dod e faTTigt Spela CS eller BF:1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 DoD = Osviklig känsla för detaljer BF = SVensk Kvalite' COunter-Strike = Freak-lan inne i stan 16/1 för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Va f*n e DoD?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Day Of Defeat: En andravärldskrigs HL mod Men det e inte så värst kul, men men det beror ju på vilken typ av person man e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 när jag skall köra spelet så händer det ganska ofta att (bana: dod_overlord) vattnet och sånt blir konstigt och ser fult ut i olika färjer. jag fick en skiva som inte hade fodral eller nåt, så jag ser inte systemkraven. Jo det blir så ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 när jag skall köra spelet så händer det ganska ofta att (bana: dod_overlord) vattnet och sånt blir konstigt och ser fult ut i olika färjer. jag fick en skiva som inte hade fodral eller nåt, så jag ser inte systemkraven. Det finns säkert en readme på skivan, där brukar systemkraven vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Det finns säkert en readme på skivan, där brukar systemkraven vara med. Det finns det knappst eftersom det inte går att köpa DoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Men det e inte så värst kul, men men det beror ju på vilken typ av person man e jag gillar egentligen inte såna spel. det är bara den banan som jag tycker är skoj. lite känsla från filmen "saving privat ryan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Om du vill ha den känslan ska du spela MOHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Om du vill ha den känslan ska du spela MOHAA Japp! Mohaa är väldigt bra men jag tycker faktiskt DoD är kul. Ni som inte har det borde testa det för att det är ganska kul...ingen BF1944 men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Japp! Mohaa är väldigt bra men jag tycker faktiskt DoD är kul. Ni som inte har det borde testa det för att det är ganska kul...ingen BF1944 men ändå Ja det är kul. Våran Clan har en Clanmatch mot VHL idag 19:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts