MoriX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Bröt benet i tvåan, fick ju en kraftig särbehandling av lärarna Jag och några kompisar åkte runt på en såndär cyckelkarusell eller vad dem heter som finns på lekplatser, alla pumpade bakåt och riktigt snabbt gick det. Blev lite yr och ville av, så jag skrek att alla skulle stanna, men när ingen stannade så fick jag en snilleblixt, drog ner foten så mitt högra smalben bröts av. Aj fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Aj fan... Så hinner nån quota innan jag hinner editera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Så hinner nån quota innan jag hinner editera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Ajdå 1) Hur förklara du det för din mor och far? 2) Så hon är där? 3)Blir det lite pang på moroten ikväll då? 1) Hennes föräldrar frågade ju klart vad som hänt, och vi förklarade hur det var. Det var en olycka. Det var liksom inte som att jag hade skruvat fast hennes arm mellan två skruvstäd och hoppat på den till det knäckte till. Men det var dock lite pinsamt... 2) Ja, precis som KalleR sa, vi bor ihopa. 3) Nix, tyvärr inte... Redigerad 8 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts