SAAB Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nepp har aldrig brutit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Men vafan tyst grabbar, jag mår illa hatar frakturer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Du vet det är ju två ben i armen. Det ena var brutet hela av och det andra var böjt. Så eftersom ena benet var böjt så var hela armen helt sne. Och jag kunde röra på fingrarna utan problem. Handleden kunde jag dessvärre inte röra. Det var det värsta! ...Och det första du gjorde var att gå hem och duscha? *EDIT* @ Eliizar: Vafan läser du en sån här tråd då? Redigerad 6 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Aldrig brytit nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har aldrig brutit något, inte vad jag vet i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det var det värsta! ...Och det första du gjorde var att gå hem och duscha? Ja det var ju efter en träning satt man ville ju inte komma till sjukan och stinka svett. Men det gick helt utan problem eftersom det inte känndes nått. Kunde ta på mig tröja och allting utan att det känndes. Men nu kommer lite skryt här man skitsamma. Doktorna sa till mig attt dom hade aldrig sätt nogon människa med så hög smärttröskel förut. Då vart man lite stolt. Men vaddå? Vad hände med dig efter din bilolycka då? Kunde du knappt svänga med din arm eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 @ Eliizar: Vafan läser du en sån här tråd då? Chilla lite, skämtar ju bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ja det var ju efter en träning satt man ville ju inte komma till sjukan och stinka svett. Men det gick helt utan problem eftersom det inte känndes nått. Kunde ta på mig tröja och allting utan att det känndes. Men nu kommer lite skryt här man skitsamma. Doktorna sa till mig attt dom hade aldrig sätt nogon människa med så hög smärttröskel förut. Då vart man lite stolt. Men vaddå? Vad hände med dig efter din bilolycka då? Kunde du knappt svänga med din arm eller? Minns inte så väl, men jag tror att jag inte kunde röra armen, och om man böjde den så stack ett ben ut genom ett hål i huden vid armbågen... Fick ta rektala piller för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Nej jag har aldrig brutit något Edit: jo en nagel har jag brutit när jag råkade ha handen ivägen för bil dörren och jag smällde igen dörren Redigerad 6 september, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Bröt en nagel en gång, det gjorde jätteont. Stackars mig. Redigerad 6 september, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Läkarna trodde att jag hade brutit benet men det var bara en rejäl stukning. Så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Replying to Har du brutit nåt ? På dig själv eller någon annan!? Jag fick en spricka i armen en gång. Dessvärre har jag brytigt armen på min flickvän, men det var dock inte meningen. :"> Redigerad 6 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Dessvärre har jag brytigt armen på min flickvän, men det var dock inte meningen.:"> Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Berätta! Eh, okej (hon ligger ändå och läser nu så hon ser inte att jag berättar våra hemligheter för resten av Sverige... ) Inget speciellt egentligen. Jag hade gjort nåt som inte hon riktigt tyckte om. Så vi tjaffsa och det slutade med ett för oss, mega gräl. Du har två ben i underarmen. Ett tjock starkt och ett tunt som hela tiden rör sig när du vrider armen. (Håll fingrana mot underarmen och känn...) Hon lackar, höjer armen för att slå till mig (och det var inte ens hårt). Jag lyfter min arm och blockerar. Hennes underarm träffar lite längre upp på sidan på mig. Nära armbågen. Det är tjockare ben där. Ben mot ben, det sa bara snapp, så gick det av. Det var det mindre benet som hade gått och för att det skulle läka rätt fick hon inte röra det så hon fick gips upp till axeln i 6 veckor har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Eh, okej (hon ligger ändå och läser nu så hon ser inte att jag berättar våra hemligheter för resten av Sverige... ) Inget speciellt egentligen. Jag hade gjort nåt som inte hon riktigt tyckte om. Så vi tjaffsa och det slutade med ett för oss, mega gräl. Du har två ben i underarmen. Ett tjock starkt och ett tunt som hela tiden rör sig när du vrider armen. (Håll fingrana mot underarmen och känn...) Hon lackar, höjer armen för att slå till mig (och det var inte ens hårt). Jag lyfter min arm och blockerar. Hennes underarm träffar lite längre upp på sidan på mig. Nära armbågen. Det är tjockare ben där. Ben mot ben, det sa bara snapp, så gick det av. Det var det mindre benet som hade gått och för att det skulle läka rätt fick hon inte röra det så hon fick gips upp till axeln i 6 veckor har jag för mig. Ajdå Hur förklara du det för din mor och far? Så hon är där? Blir det lite pang på moroten ikväll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nope är inte tillräckligt klantig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Du har två ben i underarmen. Ett tjock starkt och ett tunt som hela tiden rör sig när du vrider armen. (Håll fingrana mot underarmen och känn...) Strålbenet och armbågsbenet som i sin tur går ihop med överarmsbenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Är stålmannen och som alla vet så kan stålmannen varken skadas eller dö.. Så jag ska fatta mig kort för er som inte begriper. Jag har inte brytit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Ajdå Hur förklara du det för din mor och far? Så hon är där? Blir det lite pang på moroten ikväll då? Han har ålden inne för att slippa förklara för mor och far om allt som händer... och anledningen till att hon är där är att dom bor ihop. nu vet du det Redigerad 6 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Njaa...men jag har spräckt revbenet en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts