Ceone Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) När jag var liten som skabb så "bröt" jag armbågen. Anledningen till att jag satte bröt i citattecken, är för att... Det var nästan mer "krossade" . Allt låg typ huller om buller, (det var alltså inte bara det ena benet i armen). Ledkulan hade glidit fram en bit också... Redigerad 6 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Armarna, 4 gånger.. 2 gånger vardera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 GTApimpfoolife: beror på hur man bryter... en polare bröt båda benen på underarmen och höll upp den så det var en 90 graders vinkel mitt på armen... inget ben stack ut dock. men man såg riktigt hur ont det gjorde När jag bröt armen så var den ena brutat rakt av och det andra benat var böjd som en banan. Känndes inte ett dugg. Jag kom ihåg att jag åkte hem först och dushade sen åkte till KS. Men det är kanske olika beroende på hur bra smärttröskel (?) man har. I dunno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Brutit tummen på 2 ställen och tryckt ihop e ryggkota =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Jag har aldrig brutit nått tror jag. Förutom att jag bröt nyckelbenet när jag föddes, och det märkte inte läkarna så jag låg där i 2 dagar och skrek och hade ont i nyckelbenet. Det räknas dock inte för jag var så liten och minns inget. Redigerad 6 september, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 JA har brutit benet och armen ja bröt armen i ett slagsmål i skolan för ett halvårsen och benet bröt ja när ja åkte skidor när ja va 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 När jag bröt armen så var den ena brutat rakt av och det andra benat var böjd som en banan. Känndes inte ett dugg. Jag kom ihåg att jag åkte hem först och dushade sen åkte till KS. Men det är kanske olika beroende på hur bra smärttröskel (?) man har. I dunno! Det är för att kroppen får sån chock. Jag kände inget heller, förrän jag reste mig upp (trillade av en bil ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grims Fan #1 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej men en gång när jag åkte till sjukhuset (ni vill inte veta varför) så hade en kille som jag delade rum med brutit ett nyckel ben och ena lårbenet (han hoppade med en står motorcyckel och landa på framhjulet sen körde ner i diket benet låg på ryggen :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har sytt typ varenda mm av min kropp men aldrig brutit nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 När jag bröt armen så var den ena brutat rakt av och det andra benat var böjd som en banan. Känndes inte ett dugg. Jag kom ihåg att jag åkte hem först och dushade sen åkte till KS. Men det är kanske olika beroende på hur bra smärttröskel (?) man har. I dunno! Men du skrev att du blev chokad över att det var brutet... Den gick inte direkt undgå att han brutit armen om man säger så... såg ut såhär : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Efter många års predikande på gympan om att fotboll är en meningslös sport som bara orsakar smärta så sprang jag mot en boll på en våtgräsplan och då skulle jag stanna.. Det gick inte. Jag flög nerför en slänt och tog i mig i handleden.. *Krack* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 .har aldrig brutit något.. har förmodligen haft lite sprickor här o var.. misstänker jag iaf, har aldrig uppsökt någon läkare.. en av syrrans ungar bröt armen när han var 5 år eller nått.. hade lite småont ett tag men det var ingen fara och sedan konstaterade en läkare att armen var bruten borde ha orsakat mer smärta tycker man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har aldrig brutit nått... beror nog på att jag alltid sitter vid datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Men du skrev att du blev chokad över att det var brutet... Den gick inte direkt undgå att han brutit armen om man säger så... såg ut såhär : Ja jag vart chokad eftersom jag trodde det skulle göra så förbannat ont vilket det inte gjorde. Plus att tränaren där sa att jag skulle vila en vecka och att det inte var så farligt. @Siana, jag kände aldrig att det gjorde ont. Jag kunde ju inte direkt kasta frisbee med armen man det gick att använda trots att den var bruten. När det gjorde ont det var under själva smällen annars så känndes det inget. Redigerad 6 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Brutit armen för länge sen. Men det var ett helvette kommer jag ihåg! Redigerad 6 september, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Bröt benet för precis ett år sen den 10nde September.. Gjort jävligt ont, låg på sjukhus i en vecka och opererades 3 gånger.. Life sucks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 @Siana, jag kände aldrig att det gjorde ont. Jag kunde ju inte direkt kasta frisbee med armen man det gick att använda trots att den var bruten. När det gjorde ont det var under själva smällen annars så känndes det inget. Bröt du bara ett ben i armen eller? Det är klart, köttet håller ju fortfarande ihop benen, för mig var det annorlunda i och med att benen glidit ur plats. Men kunde du röra fingrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Bröt du bara ett ben i armen eller? Det är klart, köttet håller ju fortfarande ihop benen, för mig var det annorlunda i och med att benen glidit ur plats. Men kunde du röra fingrarna? Du vet det är ju två ben i armen. Det ena var brutet hela av och det andra var böjt. Så eftersom ena benet var böjt så var hela armen helt sne. Och jag kunde röra på fingrarna utan problem. Handleden kunde jag dessvärre inte röra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts