Jump to content

Har du brutit nåt ?

Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Minns inte ens vad det var, men när jag lirade fotboll så försvann mitt ben helt. Det bara slocknade efter en knuff(mer som tackling men men..). Lite konstigt kändes det. Men sen kändes det igen, men jag kunde inte stödja på det. Hej kryckor i 3 veckor eller vad det var.'

Detta har bara hänt mig 1 gång i hela livet, som tur är. Annars är jag untouchable. :rolleyes:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bröta armen för tre årsedan :rolleyes:

Ett tips; cykla inte på hala isfläckar, och om ni gör det, sväng inte samtidigt, det blir så jobbigt.

För sent, jag cyklade när jag gick i 4an eller nåt på en isfläck mitt i vintern och jag kom precis från en brant backe och cykeln bara gled när jag svängde i hög fart runt hörnet. Ramlade ner aningen fort med kroppen mot marken utan nåt vidare skydd.

Började blöda på överflödigt många ställen, eller ja, blödde på jävligt många ställen, men inget brutet. Aja, jag landade inte på huvudet i alla fall.

@Mr Dumbom: Det handlar inte om att vara klantig, det handlar om att våga göra saker utan att tänka på vad konsekvenserna blir.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor