KalleR Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Va?! Jag köpte ett par skor förra veckan och inte f*n fick jag springa på nått band trotts att jag betalade 998:- Jag ska gå dit och kräva pengarna tillbax eller att de låter mig springa lite på ett band. Har aldrig hört talas om det! Vilken affär skulle det vara? Inte Stadium/Team Sportia iallafall... Här i stan vet jag att man kan få springa på intersport iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag håller mig verkligen i form. (Chokladpudding för dom som ej ser. ) Bild_015_1_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag håller mig verkligen i form. (Chokladpudding för dom som ej ser. ) Mm chokladpudding har varit sugen på det aslänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Mm chokladpudding har varit sugen på det aslänge Haha, ja. Jag var det också. Sen öppnade jag dörren till skafferiet, och där låg det chokladpudding.. Aaaaaa... fast jag är mätt nu, och har inte ens ätit hälften. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Fotbollsträning 4 ggr i veckan, cyklar fram och tillbaka till skolan varje dag(ser inte det som nån träning men andra tog ju med det så), ca 3 km. 2 matcher i veckan, och påvintrarna har vi 2 fotbollsträningar i veckan så då tränar jag bandy 2 ggr i veckan också.. Och så gympan i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts