Jump to content

Hålla sig i form..

Tigerr
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Skulle vara tacksam för lite tips om bra löpskor. Har tittat på ett par brooks trance. men de kostar 1299 kronor.. ^_^

Någon som vet ett par billigare, men bra skor? Eller får man vara beredd att lägga upp så mycket pengar för att få bra skor som stödjer och dämpar rätt?

Är du berädd att lägga ut pengar så ska du gå till valfri sportaffär och springa på löpband medans dom filmar, så letar dom upp ett par skor till dig som passar din springstil

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara tacksam för lite tips om bra löpskor. Har tittat på ett par brooks trance. men de kostar 1299 kronor.. :teehee:

Någon som vet ett par billigare, men bra skor? Eller får man vara beredd att lägga upp så mycket pengar för att få bra skor som stödjer och dämpar rätt?

Kalla mig snål men jag lägger sällan ut mer än 600-700 kr på ett par skor. Själv har jag ett par Adidas SC 2 löparskor som kostade 650 spänn och de fungerar galant. Bra komfort och suverän dämpning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gympan på skolan, och joggen/fotbollen på lunchen :(

Går upp tifigt och ska försöka börja jogga den halvtimme jag egentligen kan sova :rolleyes:

Btw, nån nämnde simmning.. Gick på det men fick sluta pga min effla axel skada.. Men simmning är den träning jag rekommenderar bäst(Den bästa sporten också)

Slutade nyss på innebandy (dumma skola :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du berädd att lägga ut pengar så ska du gå till valfri sportaffär och springa på löpband medans dom filmar, så letar dom upp ett par skor till dig som passar din springstil

Va?! Jag köpte ett par skor förra veckan och inte f*n fick jag springa på nått band trotts att jag betalade 998:-

Jag ska gå dit och kräva pengarna tillbax eller att de låter mig springa lite på ett band. :rolleyes:

Har aldrig hört talas om det! Vilken affär skulle det vara? Inte Stadium/Team Sportia iallafall...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor