Jump to content

Hålla sig i form..

Tigerr
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Men lol, gör du något annat på dagarna än tränar?

Jodå, men det mesta hinner man med,

Ta armhävningar, bi och tri.. det kör jag ca 20ggr på varje dvs 20 tri och 20 bi. Det är ca 7-10min. Cyklar(10min) det gör jag till och från plugget, Motionerar(1timme totalt) gör jag med hunden och Situpps(5min) gör jag i samband med armhävningarna..

Sedan så är det då gymmet(30min-1tim). Det är ju ca 2,5timme per dag med träning totalt.

Hmm, Kan dock informera om att jag går inte alltid till gymet, det var ett tag sedan sist. Men allt det andra gör jag.

Har ingen annan sysselsättning mer än datorn så det blir att pumpa istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla går på gym nu för tiden. Modegrej. "Shiiit va träningsverk jag har, pumpade järnet på gymmet igår" är inte sällan man hör.

Modegrej och modegrej. det är ett kul och socialt sätt att träna på. och så får man fin kropp dessutom :unsure: heller synliga muskler än råstycka :D

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla går på gym nu för tiden. Modegrej. "Shiiit va träningsverk jag har, pumpade järnet på gymmet igår" är inte sällan man hör.

Om jag går på gym så gör jag det för mig själv, av egna orsaker. Inte för att impa på nån brud eller liknande, och jag bryr mig inte riktigt om vad modet är just då. Dom som följer mode är ju bara löjliga enligt min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor