Peskele Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Skolands idrottslektioner, och cykel sträckorna till skolan typ 2-3 km varje dag (totalt). Sen så använder ja en sån där hävstång eller vad det heter hemma ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Idrott i skolan samt fotboll, bandy och dylikt på fritiden (spelar ej i något lag). Sen gör jag minst 60 "Bakåtvända-situps" per dag. Lite armhävningar då och då. Så jag håller väl mig i ganska bra form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Motionerar, Cyklar, gym, armhävningar(Bi), situpps, Armhävningar(Tri) och promenerar. Men lol, gör du något annat på dagarna än tränar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Cyklar 1,5-2 mil på en motionscykel 2-4 gånger i veckan, lyfter vikter ungefär lika ofta, kör några situps ibland, sen promenerar jag 30-40 min varje dag när jag går till och från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Men lol, gör du något annat på dagarna än tränar? Ja, han sitter vid datorn, annars skulle han inte ha kunnat skriva det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Oh yeah jag vill bli tuff men då kanske jag skulle börja simma runt 1 - 2 ggr i vecka och kolla om det är något för mig. Min pappa tävlingssimmade... Dom går upp och har träning kl 06:00 sen går dom till skolan, Sen har dom träning igen... Spelar Hockey BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Springer och gymar. Sen så försöker jag äta så bra och nyttigt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Sitter vid datorn och äter inte på mcdonalds! funkar väldigt effektivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vad gör du för att hålla dig i form? .absolut ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Men lol, gör du något annat på dagarna än tränar? Jodå, men det mesta hinner man med, Ta armhävningar, bi och tri.. det kör jag ca 20ggr på varje dvs 20 tri och 20 bi. Det är ca 7-10min. Cyklar(10min) det gör jag till och från plugget, Motionerar(1timme totalt) gör jag med hunden och Situpps(5min) gör jag i samband med armhävningarna.. Sedan så är det då gymmet(30min-1tim). Det är ju ca 2,5timme per dag med träning totalt. Hmm, Kan dock informera om att jag går inte alltid till gymet, det var ett tag sedan sist. Men allt det andra gör jag. Har ingen annan sysselsättning mer än datorn så det blir att pumpa istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Alla går på gym nu för tiden. Modegrej. "Shiiit va träningsverk jag har, pumpade järnet på gymmet igår" är inte sällan man hör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Alla går på gym nu för tiden. Modegrej. "Shiiit va träningsverk jag har, pumpade järnet på gymmet igår" är inte sällan man hör. Modegrej och modegrej. det är ett kul och socialt sätt att träna på. och så får man fin kropp dessutom heller synliga muskler än råstycka Redigerad 6 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag går promenader varje dag och köper aldrig godis eller chips och sånt. Undviker också pizza och annan fet mat. Äter väll lite godis på nån helg, men inte mycket. Cyklar även mycket, en mil vissa dagar. Några km andra dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ska börja gymma nästa vecka eller senare denna veckan. Förkylningen måste gå över först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Alla går på gym nu för tiden. Modegrej. "Shiiit va träningsverk jag har, pumpade järnet på gymmet igår" är inte sällan man hör. Hahaha Ja, vissa vill se ut som potatisar och andra inte. Så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Alla går på gym nu för tiden. Modegrej. "Shiiit va träningsverk jag har, pumpade järnet på gymmet igår" är inte sällan man hör. Om jag går på gym så gör jag det för mig själv, av egna orsaker. Inte för att impa på nån brud eller liknande, och jag bryr mig inte riktigt om vad modet är just då. Dom som följer mode är ju bara löjliga enligt min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Basket =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har ungefär 4 timmar idrott i skolan varav 2 individuella val. Sen har jag innebandy 5-6 ggr i veckan. Ska även börja gymma, så det blir en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Geeks... Jag sitter vid datorn hela dagen. Tränar gör jag när jag går upp och ner för trappan för att få mat. Det räcker gott och väl. Redigerad 6 september, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Armhävningar varje kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts