Tigerr Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vad gör du för att hålla dig i form? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Håller mig inte i form Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Motionerar, Cyklar, gym, armhävningar(Bi), situpps, Armhävningar(Tri) och promenerar. Redigerad 6 september, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Äter inget, som jag vanligtvis gör. Joggning och bänkpressar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Fotboll 3 ggr i veckan och promenerar/cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Spelar innebandy , ute och springer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Skolans idrotts lektioner Och åker inlines när jag har tid och lust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Spelar basket, joggar, motionspromenerar, armhävningar (både triseps och biseps) och så tränar jag med hantlar. Äter inget onyttigt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Cyklar 1 mil varje dag, skejtar, går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ska eventuellt börja styrketräna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Situps på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Själv så har man avtal med skolan som har avtal med Torvalla(där det finns simhallar, gym, basket m.m. Kostar enbart 30 kr per år och då har jag tillgång till allt förutom simhallarna då det kostar mig hela 10 kr varje gång jag vill gå och simma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Käkade 2 gyros och en big mac förra veckan... käkat en gyros än så länge denna veckan. allt som behövs för att bygga en vacker kropp... glömde säga att jag inte motionerar nånting, var ett år sen jag gymmade Redigerad 6 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag är lite sugen på att börja simma btw, någon som gör det här? är det bra träning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag är lite sugen på att börja simma btw, någon som gör det här? är det bra träning? Det är grym träning.. Simmar man rätt så blir man tuff, dock inte stora muskler men du blir stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag är lite sugen på att börja simma btw, någon som gör det här? är det bra träning? Simmade när jag var yngre, slutade pga att jag inte hade några kompisar där. Min brorsa tävlingsimmar, han tränar typ varje dag. Det är ju bra träning, fast man måste ju också träna kondition och liknande på andra vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Oh yeah jag vill bli tuff men då kanske jag skulle börja simma runt 1 - 2 ggr i vecka och kolla om det är något för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Cyklar 4 km varje dag, 90 minuter idrott i veckan. Brukar spela badminton på söndagar men säsongen har inte kommit igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Simmade på idrottslektionerna, nu vet jag inte men skall förhoppningsvis fortsätta. Åker bräda, gör situps och armhävningar när jag orkar. Äter också bra mat och inte bara godis och slusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Skolans idrottslektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts