Jazz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Någon som lirat det? Någon sm vet vad det handlar om? Programmet e ju grymt men jag tvivlar på spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Rätt tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Har inte spelat det men nån speltidning sa att det sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Har nog missat något, vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ett spel av tv-programmet "CSI- Crime Scene Investigation" Man utreder väl mord och sånt, har inte spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Har lirat det, fast bara första spelet, finns CSI:Miami oxå. ganska kul men skulle inte köpa det om jag var du, leta i en buske istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vad exakt handlar det om? sker det ett mord och sen ska man peka ut en mördare? det skulle vara bra om någon kunde förklara mer ingående vad man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Man gör lite "C.S.I" updrag, man går runt och intervjuar folk samt letar fingeravtryck m.m... ganska tråkigt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Man rycker ut (Precis som i TV-Programmet) på olika brottsplatser, man kommer till ett offer, eller flera offer, och sedan ska man försöka att ta reda på och fälla den skyldige eller ibland dom skyldiga. Man går runt i vardagsrummet eller vart man nu går och ska försöka att leta efter bevis. KÖP INTE SPELET! DET ÄR DET TRÅKIGASTE SPELET JAG NÅGONSIN HAR SPELAT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts