Hew Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har aldrig gjort något olagligt för att imponera på någon. Ni som har, skulle va kul om ni skrev vad ni har gjort också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej, lite för mogen för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Försöker inte imponera på folk, lyder bara rösterna i mitt huvud. ... Jag säger bara Själv har jag väl typ varit allmänt jävlig, men aldrig för att imponera... Jag har kastat lerklumpar på bilar, loskat på fönster till stall, hällt rengöringsmedel i brevlådor, förstört brevlådor, hällt rengöringsmedel på bilar, vält soptunnor, och så för ett tag sen lete vi med en brandsläckare... Som inte direkt var vår.. Det roligaste (har berättat detta innan nån gång): Jag var rätt liten, och jag och mina grannar bestämde oss för att smyga på en gammal döv gubbe som bodde en bit bort. Han satt på sin veranda, och vi satte igång med operation smyga- på- gammal- döv- gubbe. när vi var riktigt nära sa han högt: "Jag ser er allt, era JÄVLAR!" Fan vad vi sprang. Blev rätt förvånad, att det var sånt krut i gubbfan ________________________________________________________________ Skulle vilja tillägga en sak. Ung är man bara en gång. Redigerad 6 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 ... Jag säger bara Själv har jag väl typ varit allmänt jävlig, men aldrig för att imponera... Jag har kastat lerklumpar på bilar, loskat på fönster till stall, hällt rengöringsmedel i brevlådor, förstört brevlådor, hällt rengöringsmedel på bilar, vält soptunnor, och så för ett tag sen lete vi med en brandsläckare... Som inte direkt var vår.. Det roligaste (har berättat detta innan nån gång): Jag var rätt liten, och jag och mina grannar bestämde oss för att smyga på en gammal döv gubbe som bodde en bit bort. Han satt på sin veranda, och vi satte igång med operation smyga- på- gammal- döv- gubbe. när vi var riktigt nära sa han högt: "Jag ser er allt, era JÄVLAR!" Fan vad vi sprang. Blev rätt förvånad, att det var sånt krut i gubbfan ________________________________________________________________ Skulle vilja tillägga en sak. Ung är man bara en gång. Det var inte du som hällde rengöringsmedel och vällte soptunnor, det var vi tuffingar som gjorde det. För vi är tuffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Aldrig för att imponera för någon. Har gjort ungdoms synder för att tjäna pengar. Sålt datorer, tvspel, mobiler, kläder mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det var inte du som hällde rengöringsmedel och vällte soptunnor, det var vi tuffingar som gjorde det. För vi är tuffa. Hrm ja. Men jag hällde medel på ett fönster och i postlådor tillsammans med Eb2 . Sen försökte jag sno en trehuling, men den var så jävla liten så jag fick inte plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej inte för att imponera på någon. Men innan gjorde vi mycket saker som var dumma. Vill dock inte skriva upp sakerna på ett forum då detta kan spåras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hrm ja. Men jag hällde medel på ett fönster och i postlådor tillsammans med Eb2 . Sen försökte jag sno en trehuling, men den var så jävla liten så jag fick inte plats Fan att vi inte kunde ta Nordh's brevlåda då... De har bultat fast den andra ännu mer nu. Den är omöjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Fan att vi inte kunde ta Nordh's brevlåda då... De har bultat fast den andra ännu mer nu. Den är omöjlig. Vi får väl hugga av stolparna som sitter i marken Eller bygga nån slags evighetsmaskin som får bort den (Internt skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vi får väl hugga av stolparna som sitter i marken Eller bygga nån slags evighetsmaskin som får bort den (Internt skämt) Hahahahaha Det testar vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det var inte du som hällde rengöringsmedel och vällte soptunnor, det var vi tuffingar som gjorde det. För vi är tuffa. Jasså där kommer sanningen fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jasså där kommer sanningen fram Tänkte att jag skulle dra allt, även det som inte jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ja nån gång har jag gjort det, det var att busplinga på lite dörrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag har inte gjort kriminella saker för att imponera, men en del dumheter har jag nog hittat på när jag varit med mina dudes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 En gång snodde jag två kakor från lärarrummet för att imponera på polarna. nä, man har väl gjort en hel del dumt, men inget olagligt (förutom kakorna då). men jag har två år kvar till jag blir myndig och ansvarsfull, så det är gott om tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ja nån gång har jag gjort det, det var att busplinga på lite dörrar Är det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Är det olagligt? Ja det är precis som om jag skulle banka på någons fönster. = störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Är det olagligt? Ja, man får 3 år. Minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hur kan man bli imponerad av att någon begår brott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Typ där jag bor måste man mörda nån minst för att få vara med nåt coolt gäng =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts