Jump to content

Har ni nån gång gjort nåt olagligt

Egget91
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Försöker inte imponera på folk, lyder bara rösterna i mitt huvud.

:unsure::D:D ... Jag säger bara :D

Själv har jag väl typ varit allmänt jävlig, men aldrig för att imponera... Jag har kastat lerklumpar på bilar, loskat på fönster till stall, hällt rengöringsmedel i brevlådor, förstört brevlådor, hällt rengöringsmedel på bilar, vält soptunnor, och så för ett tag sen lete vi med en brandsläckare... Som inte direkt var vår.. ^_^

Det roligaste (har berättat detta innan nån gång):

Jag var rätt liten, och jag och mina grannar bestämde oss för att smyga på en gammal döv gubbe som bodde en bit bort. Han satt på sin veranda, och vi satte igång med operation smyga- på- gammal- döv- gubbe. när vi var riktigt nära sa han högt: "Jag ser er allt, era JÄVLAR!" :lol: Fan vad vi sprang. Blev rätt förvånad, att det var sånt krut i gubbfan :wub:

Skulle vilja tillägga en sak. Ung är man bara en gång.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure::D:D ... Jag säger bara :D

Själv har jag väl typ varit allmänt jävlig, men aldrig för att imponera... Jag har kastat lerklumpar på bilar, loskat på fönster till stall, hällt rengöringsmedel i brevlådor, förstört brevlådor, hällt rengöringsmedel på bilar, vält soptunnor, och så för ett tag sen lete vi med en brandsläckare... Som inte direkt var vår.. ^_^

Det roligaste (har berättat detta innan nån gång):

Jag var rätt liten, och jag och mina grannar bestämde oss för att smyga på en gammal döv gubbe som bodde en bit bort. Han satt på sin veranda, och vi satte igång med operation smyga- på- gammal- döv- gubbe. när vi var riktigt nära sa han högt: "Jag ser er allt, era JÄVLAR!" :lol: Fan vad vi sprang. Blev rätt förvånad, att det var sånt krut i gubbfan :wub:

Skulle vilja tillägga en sak. Ung är man bara en gång.

Det var inte du som hällde rengöringsmedel och vällte soptunnor, det var vi tuffingar som gjorde det. För vi är tuffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor