Egget91 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Har ni nån gång gjort nåt olagligt för att imponera på kompisar??? Själv har jag tyvär gjort det nåra gånger :"> Men om man har riktiga kompisar (som jag har nu) så behövs det inte Edit: Det här skulle ju vara en poll Edit2: Sorry för felstavningen på topic-titeln, nån snäll mod kanske kan fixa det Redigerad 6 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej, har aldrig haft någon anledning att göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Nej men gör det för att det är kul =) nej jag brukar faktisk inte göra så mycket olagligt mer än dela ut/ladda ner, gå mot rött(oooo), osv osv The dude: va meningen att de skulle va ladda ner.=/ jog trodde att det var straffbart?inte ens böter? Redigerad 6 september, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej men gör det för att det är kul =) nej jag brukar faktisk inte göra så mycket olagligt mer än dela ut/ladda upp, gå mot rött(oooo), osv osv Du vet att det även är olagligt att ladda ner nu för tiden va? Vill också påpeka att man inte kan bli straffad för att gå mot rött. Har nog gjort ett antal krimminella saker när jag var yngre, umgicks med dåligt folk då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej aldrig för att imponera på nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej aldrig för att imponera på nån. blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Försöker inte imponera på folk, lyder bara rösterna i mitt huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Du vet att det även är olagligt att ladda ner nu för tiden va? Vill också påpeka att man inte kan bli straffad för att gå mot rött. Har nog gjort ett antal krimminella saker när jag var yngre, umgicks med dåligt folk då. Det är kriminellt att dricka när man inte är myndig? Om det är allvarligt är upp till dig att bedöma.. men lagligt är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det är kriminellt att dricka när man inte är myndig? Om det är allvarligt är upp till dig att bedöma.. men lagligt är det inte Korrekt, Det är inte lagligt. Nej, jag tror inte jag har gjort något för att impa på polare och har inte gjort något olagligt heller förutom att ladda ned saker(fånig jävla lag i övrigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Försöker inte imponera på folk, lyder bara rösterna i mitt huvud. Menar du rösten som heter scitzofren (stavning?) . ------- nej, det tror jag inte. inte vad jag kommer ihåg iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Haha, vilken korkskalle skulle göra nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Haha, vilken korkskalle skulle göra nåt sånt? Där måste jag hålla med dig.. Kurratorn är ett bra tips för er som dras utav Grupptryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 STOR. näe. varför då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Innehav av tobak Förstört 1 fönster på skol gårn på fritiden. Snattat lite från en liten kiosk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Innehav av tobak Förstört 1 fönster på skol gårn på fritiden. Snattat lite från en liten kiosk. Okej då. de har jag också. men inte slagit sönder någon ruta men tobak å sånt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag har aldrig gjort något olagligt för att imponera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vem fan skulle göra något olagligt för att imponera på nån/några? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Orka imponera på folk, use your charm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts