AE_Dave Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hmm-- Undrar hur många det är som kommer ihåg Tobias Nilsson? Nåja det kan ju vara jag som virrar, jag kommer inte ihåg exakt men jag tycks minnas att han skapat flera flera användare tidigare så jag undrar hur många han har nu-- då jag råkade se att han (Eller något som använder exakt samma namn.) skapat ännu en användare igår (Den 5:e Sept -05). We have 7 134 registered members The newest member is tobiasnilsson4 Most users ever online was 186 on Oct 24 2004, 21:16 Nåja, ber om ursäkt ifall han inte skapat nya användare tidigare eller liknande eller om det är helt fel kille, jag kan ju ha strulat till det i min hjärna, frågar mest för att jag är nyfiken. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det är samma Tobias Nilsson, han verkar då aldrig fatta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Han måste ju vara sjuk i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kan inte hultan blocka hans ip så vi slipper honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kan inte hultan blocka hans ip så vi slipper honom? Han går förmodligen in via Proxy, dvs går runt hans ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ähh det kanske är en ny Tobias Nilsson vi ser. Han måste ju gilla GTAsajten annars så skulle han väl inte skapa nya medlemmar hela tiden. Hoppas han har lärt sig att det heter Doherty och inte Dorthy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ähh det kanske är en ny Tobias Nilsson vi ser. Han måste ju gilla GTAsajten annars så skulle han väl inte skapa nya medlemmar hela tiden. Hoppas han har lärt sig att det heter Doherty och inte Dorthy. Tror inte det är den nya. Han ger sig inte förräns hela GTAsajtens medlemmar gått över till hans fattiga GTAsida och gtasajten går under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tror inte det är den nya. Han ger sig inte förräns hela GTAsajtens medlemmar gått över till hans fattiga GTAsida och gtasajten går under W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har nån en länk till hans "sida"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Stor bokstav http://www.tobiasnilsson-gta.net/gta tror jag det är Edit: Stavfel Edit2: Är han dum? Salvatore är ju inte ny! Inte Stallion Heller...Är Police Car nytt? Ny information: ---Du spelar som Tony Cipriani ---Spelet utseplar sig i Libertycity 1998 ---Du kan byta kläder ---Rockstar gams har inte bestämmt sig om det kommer att finnas flygplan i spelet ---Det kommer att finnas både blå och svarta polisbilar ---Nya karaktärer: Salvatore Leone, JD O'Toole ---Nya bilar: Poliec Car, Freeway, Yardielobo, PCJ 600, Enforcer, Stallion, Taxi, FBI Car, Bobcat, Landstalker ---Nya vapen: Pistol, Shotgun. Tec-9, Sawn-Off Shotgun, M4, Sniper Rifle ---Nya gäng: Yardie, Traids, Yakuza Redigerad 6 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tror inte det är den nya. Han ger sig inte förräns hela GTAsajtens medlemmar gått över till hans fattiga GTAsida och gtasajten går under Bevis för att han vill ha över alla medlemmar? Han lär ju inte vilja ha över dig. Onödigt av alla att gå på en människa, då han inte gjort ett piss mot er. Bråket är mellan Nilsson och Hultenius, onödigt av er att lägga er i. Själv tar jag ingens sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 då han inte gjort ett piss mot er. Hur vet du det? Han adda mig på msn bara för att göra reklam för sin hemsida sen är han otrevlig dessutom när jag inte brydde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Bevis för att han vill ha över alla medlemmar? Han lär ju inte vilja ha över dig. Onödigt av alla att gå på en människa, då han inte gjort ett piss mot er. Bråket är mellan Nilsson och Hultenius, onödigt av er att lägga er i. Själv tar jag ingens sida. Det drabbar alla att han sabbar för Hultan, tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Hur vet du det? Han adda mig på msn bara för att göra reklam för sin hemsida sen är han otrevlig dessutom när jag inte brydde mig. Jahaa, så du bryr dig inte, ändå förolämpar du honom såfort du får chansen i trådar på gtasajten? Redigerad 6 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Bevis för att han vill ha över alla medlemmar? Han lär ju inte vilja ha över dig. Onödigt av alla att gå på en människa, då han inte gjort ett piss mot er. Bråket är mellan Nilsson och Hultenius, onödigt av er att lägga er i. Själv tar jag ingens sida. Han spammar. Det är skäl nog att inte gilla honom, eller någon annan som spammar för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Snackade väldigt mycket med "wacko jacko" innan en dag plötsligt såg han nazi skinet till VC och började ge mig order at inte gå in på gtasajten. Han sa också att han hade snackat med min farsa genom msn när jag var på fotbolls match med min pappa vi samma tillfälle. Om det är någon som borde kallas "wacko jacko" är det han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jahaa, så du bryr dig inte, ändå förolämpar du honom såfort du får chansen i trådar på gtasajten? Ja för han har varit otrevlig mot mig och mot hultenius. Och han inte kan acceptera att GTAsajten är en stor sajt. Därför förkänar han det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ja för han har varit otrevlig mot mig och mot hultenius. Och han inte kan acceptera att GTAsajten är en stor sajt. Därför förkänar han det Ja, men du skrev ju att du inte bryr dig, då brukar man inte svara tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ja, men du skrev ju att du inte bryr dig, då brukar man inte svara tillbaka. Jag skrev att jag inte brydde mig om hans hemsida då blev han otrevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts