MattiaSS Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Jag vet att i options under "CPU Scalability" ska man kan kunna välja "Gore Quantity" alltså mängden blod gissar jag men i mitt spel finns inget sådant option!!!!!!!! Kan någon snälla förklara detta för mig. Jag vill ha BLOD :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Jag har inte heller någon sån. därimot när man går in i option menyn kommer det fram en knapp där nere med et hänglås på! om du trycker på den kommer det fram en ruta där man ska skriva ett lösenord. om inte du har satt något lösenord där så är det bata att trycka vidare utan att skriva något. då kommer du till en meny där man kan välja om det ska vara blod mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Det kan bero på att du har installerat det fel...Det finns ju knappar man kan trycka på om man vill ha blod eller inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 5 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Konstigt som fan, när jag startade om det direkt efter mitt inlägg så var där ett hänglås!!!!!!!!! Det var INTE där innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Konstigt som fan, när jag startade om det direkt efter mitt inlägg så var där ett hänglås!!!!!!!!! Det var INTE där innan!!! De e hämskt va märkligt de kan bli ibland!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2002 Konstigt som fan, när jag startade om det direkt efter mitt inlägg så var där ett hänglås!!!!!!!!! Det var INTE där innan!!! så du har fixat blod nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jajamen nu blöder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag tycker SOF 2 börjar ta sig. Blev så trött på det i början med alla jäkla djungelbanor där man inte såg ett skit. Är på "Warehouse"banan nu. Extra roligt när jag fått igång blodet. Fasen vad ett skott från eh hagelbössa i ansiktet kan göra ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag tycker SOF 2 börjar ta sig. Blev så trött på det i början med alla jäkla djungelbanor där man inte såg ett skit. Är på "Warehouse"banan nu. Extra roligt när jag fått igång blodet. Fasen vad ett skott från eh hagelbössa i ansiktet kan göra ont the head got lose!!! O . -I- -I- / \ / \ O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts