Concorde88 Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Äntligen är alla hidden package´s hittade, nice med en bazooka utanför garaget Är det inte märkligt förresten att snubben man styr aldrig behöver sova... :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Äntligen är alla hidden package´s hittade, nice med en bazooka utanför garaget Nice. Är det inte märkligt förresten att snubben man styr aldrig behöver sova... :0 Jo han sover visst, när man sparar så sover han i 6h Titta på klockan nästa gång du sparar så ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 19 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 När jag sparar ja, men jag tycker nog ändå att det kan vara lite jobbigt att vara vaken i kanske 80 timmar, sen sova i 6, sen vaken 42 igen, sova i 6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Ja men man kan inte göra ett spel helt perfekt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 Det skulle bli ganska irriterande om gubben helt plötsligt blev slö o trött. Tänk om du ska köra bil en lång sträcka och så helt plötsligt somnar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2002 Det skulle bli ganska irriterande om gubben helt plötsligt blev slö o trött. Tänk om du ska köra bil en lång sträcka och så helt plötsligt somnar han. Nej. Man är i VÄRLDENS STRID med colo-bologänget, sen somnar man och tappar sin granat........! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 COOOOLT! jag har bara hittat 51-53 nått. OBS: Jag spelar med hackningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det skulle vara coolt när man till exempel kör vipern och han somnar och kör i havet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det skulle vara coolt när man till exempel kör viper och han somnar och kör i havet hmmm...Banshee!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 Ja men man kan inte göra ett spel helt perfekt!! Perfekt?.. Jag vet inte om jag skulle tycka att spelet var mer "perfekt" om spelaren behövde sova varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det skulle bara vara jobbigt då ju!!! tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 jag har tatt 98 HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 COOOOLT! jag har bara hittat 51-53 nått. OBS: Jag spelar med hackningar! Varför spelar du med hackningar??? Ganska onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 COOOOLT! jag har bara hittat 51-53 nått. OBS: Jag spelar med hackningar! jag tycker det är jäkligt onödigt att spela med hackningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 SER DET UT SOM OM JAG KAN FIXA DE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts