Mr.Dumbom Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag reggade mig för ca 2 år sen och skrev två inlägg sen stack jag, och nu är jag tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag reggade mig för ca 2 år sen och skrev två inlägg sen stack jag, och nu är jag tillbaka. Ohm.... Group: Member Member No.: 9 824 Joined: 25-July 05 ? 2... år sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Ohm.... ? 2... år sen? Han kanske har gjort en ny användare. Redigerad 6 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nope. Men förr eller senare kommer man sluta. Det är inte precis som att man kommer debbatera här då man är en gammal pensionär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nope. Men förr eller senare kommer man sluta. Det är inte precis som att man kommer debbatera här då man är en gammal pensionär... Jo det ska jag göra, kanske hamnar i tidningarna eller något . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Vote: nej forumet är ett bra tidsfördriv när man inte har något annat att göra. men skulle aldrig låta forumet gå före nått annat ... Så e de typ för mig också... Btw: Nu har du ju skrivit "jävla bögidiot" Ska bara påpeka att det är databas-fel i dom äldre trådarna, så dom visas fel i firefox. Leta upp den tråden i IE och du ska få se att det inte är jag som skrivit jävla bögidiot.... Redigerad 6 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Inte direkt lämna ifall jag minns rätt. Men nu på senare tid har jag blivit mer och mer inaktiv osv. Förut kunde man sitta i flera timmar på forumet. Nu kollar jag in några gånger per vecka. Forumet är inte alls samma roliga forum som det var för ca 2år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det är faktiskt sorligt.. :'( Kommer att stanna här så länge som möjligt så man senare kan säga "Det var mycket roligare här förut" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej varför? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har blivit mindre och mindre aktiv, är inne runt 1 gång per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Han kanske har gjort en ny användare. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Fattar inte varför alla gör så stor grejj av sånt här, det här är bara ett forum man glider runt i om man inte har något att göra, ingen sekt. Så jävla sant. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Har inte försökt men kommer nog lämna det lite åt sidan då jag har börjat få betyg i skolan och vill ha bra betyg t ex VG i det flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Varför lämna? Skulle man få ont om tid för forumet så är det ju så, men man behöver ju inte lämna det för de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vote: Funderar på att göra det... Forumet är inte lika roligt längre. Och man har andra saker att göra än bara sitta framför ett forum hela eller halva dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vote: Ja, men kom tillbaka efter en vecka Har haft ett par uppehåll men man kommer tillbaka till sitt dagliga mönster till slut. Var väl borta i ett par månader som längst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts