GTApimpfoolife Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Inom 24 timmar menar du väl? Ja fast det fanns inte som alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har redan varit borta ifrån forumet i ca 1 år, men nu är jag fast igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vote: Jag funderar på att lämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vote: Nej, varför? Visst har varit mindre aktiv ibland men aldrig försökt lämna forumet. Trots alla heta diskussioner ibland men det är ju så det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej det skulle ändå inte gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har försökt en gång,men ni kan ju själva gissa resultatet. Hänger här inne mindre och mindre nu förtiden.(känns det som iaf^^) Men drar på riktigt gör jag väl inte. Har blivit tråkigare och tråkigare att vara här med tiden. Det blir fler och fler spammande newbies och så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Null vote. Kom tillbaka efter 38 dagar. Med "efter en vecka" menar jag "inte inom en vecka" EDIT: Du sa ju att du tänkte skaffa en annan användare när du kommer tillbaka? Redigerad 6 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vill verkligen inte lämna forumet. Finns mååånga trevliga människor här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vote: Nej, varför? I repeat; Nej, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 VOTE: Njet... ska det nu(tror jag...)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Är borta lite då och då-- blir det tråkigt eller att nån person eller en grupp medlemmar blir helt banan och mobbar folk så sticker jag också, men brukar komma tillbaka efter nån/några veckor / månad(er). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Nää... jag tycker det är lite fånigt att lämmna forumet. Jag menar, om man inte orkar med det så kan man ju bara pausa lite... behöver ju inte göra nån stor sak direkt. Håller med till 100%! på KalleR! Edit: W0rd på KalleR... damn Hultenius! Redigerad 6 september, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ja, på sistone har jag sett ganska många försöka lämna GTAsajtens Forum, men få har lyckats. Har du försökt, och i så fall, hur länge har det varat? Vote: nej,Varför? Vaddå "Få har lyckats"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vote: funderar på att göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Null vote Nej skulle ja ha tagit om det fanns. Redigerad 6 september, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Vaddå "Få har lyckats"? Dom flesta som försökte har kommit tillbaka @p-c-2: Om du har både anledning och möljighet att lämna forumet, varför gör du inte det då? Och om du saknar något av det, så kan du välja något av de två nej-svar som finns. Redigerad 6 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej, o när ja väl gör de så e de inte så svårt.. e väll bara o inte skriva gtasajten.com/forum... svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej, o när ja väl gör de så e de inte så svårt.. e väll bara o inte skriva gtasajten.com/forum... svårt Om man har Gtasajten.com/forum i sina favoriter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag klarade mig 2 timmar och 6 minuter *stolt* från gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej, sen ÖÄ-delen på SweClockers togs bort så har jag inte hittat något bättre forum än GTAsajten, så jag stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts