Jump to content

Har du försökt lämna forumet?

Xogede
 Share

Har du försökt lämna forumet, och hur länge har det varat?  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, på sistone har jag sett ganska många försöka lämna GTAsajtens Forum, men få har lyckats. Har du försökt, och i så fall, hur länge har det varat?

Vote: Nej, varför?

EDIT: "Efter en vecka" betyder "Inte inom en vecka", och inte "Efter exakt en vecka"

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Ja, på sistone har jag sett ganska många försöka lämna GTAsajtens Forum, men få har lyckats. Har du försökt, och i så fall, hur länge har det varat?

Vote: Nej, varför?

Ska bara påpeka att det är databas-fel i dom äldre trådarna, så dom visas fel i firefox. Leta upp den tråden i IE och du ska få se att det inte är jag som skrivit jävla bögidiot.... :huh:

edit* Kolla denna tråden i IE http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...1&hl=b%F6gidiot

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska bara påpeka att det är databas-fel i dom äldre trådarna, så dom visas fel i firefox. Leta upp den tråden i IE och du ska få se att det inte är jag som skrivit jävla bögidiot....  (:!!!:)

edit* Kolla denna tråden i IE http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...1&hl=b%F6gidiot

Tack för påpekandet, men du kunde inte tagit det via PM istället?

EDIT: Konstigt att det bara blir så i Firefox, teoretiskt sett borde väl det som händer på servern inte bero på vilken webbläsare klienten har, i alla fall inte i det här fallet... :huh:

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ville du att han skulle se det och vad har han med det att göra?

Och varför skulle vi se det? >_<

Eh, just det: Vote: Nej, varför?

Tycker inte det är så kul om han har ett citat i sin signatur och uppger att det är jag som skrivit det. Och jag ville att det skulle nå ut till fler så inte folk går omkring och tror att jag uttalat mig så

Länk till kommentar
Dela på andra sidor