Jump to content

Mitt Spel forum

gizmo91
 Share

Recommended Posts

Idiot.  :P

Hellre spelforumet.se imo. :-|

Hellre GtaSajtens forum skulle jag vilja säja. :rolleyes:

Gjorde ett forum för några dagar sen,

men det fick mig att känna att det här

forumet e oersättligt. :)

Skulle inte klara av att vara Admin för ett

forum, skulle inte kunna göra det så alla ska trivas.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wacko: ...

Alla säger att dom tänkt göra en sida efter forumet,

men jag undrar verkligen om det är sant.

Gör sidan först :teehee:

Jag håller med. Jag är nu såpass irreterad att jag närmar mig "Post new topic" så att jag kan skriva:

NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA SIDAN EFTER FORUMET! NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA FORUM! NI SKA SLUTA REKLAMERA PÅ GTASAJTEN! NI SKA SLUTA FRÅGA "hur gör jag en sida?" DÅ FOLK UPPMANAR DIG ATT GÖRA EN SIDA INNAN FORUMET! KAN DU INTE GÖRA EN SIDA SKA DU INTE GÖRA EN SIDA! DET ÄR SLÖSERI MED BANDBREDD! WAAAAAAAH!!!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med. Jag är nu såpass irreterad att jag närmar mig "Post new topic" så att jag kan skriva:

NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA SIDAN EFTER FORUMET! NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA FORUM! NI SKA SLUTA REKLAMERA PÅ GTASAJTEN! NI SKA SLUTA FRÅGA "hur gör jag en sida?" DÅ FOLK UPPMANAR DIG ATT GÖRA EN SIDA INNAN FORUMET! KAN DU INTE GÖRA EN SIDA SKA DU INTE GÖRA EN SIDA! DET ÄR SLÖSERI MED BANDBREDD! WAAAAAAAH!!!

:teehee:

Lugna ner dig! Skit i hans forum istället för att göra honom ledsen. Tror du att gtasajten hade direkt 1000 medlemmar efter en dag. Och jag håller med att göra en sida först och sen forum. En schysst sida med spel nyheter och ett bra forum skulle vara bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor