Mr.Dumbom Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vad har ditt forum som inte alla andra forum har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Idiot. Hellre spelforumet.se imo. :-| Redigerad 6 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ska fixa med en hemsida men är lite n00b på det och undrar tex hur man gör en meny som länkar till tex FORUM (har kollat på webkunskap men fattar inte) tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Sorry, Men om Du inte ens klarar av att länka till Ditt forum, då tror Jag nog inte Du kommer fixa allt annat heller. <A HREF="http://www.domän.com/forum">Mitt Forum</A> BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ska fixa med en hemsida men är lite n00b på det och undrar tex hur man gör en meny som länkar till tex FORUM (har kollat på webkunskap men fattar inte) tacksam för hjälp. Men lägg ner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Idiot. Hellre spelforumet.se imo. :-| Hellre GtaSajtens forum skulle jag vilja säja. Gjorde ett forum för några dagar sen, men det fick mig att känna att det här forumet e oersättligt. Skulle inte klara av att vara Admin för ett forum, skulle inte kunna göra det så alla ska trivas. Redigerad 6 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hellre GtaSajtens forum skulle jag vilja säja. Gjorde ett forum för några dagar sen, men det fick mig att känna att det här forumet e oersättligt. Skulle inte klara av att vara Admin för ett forum, skulle inte kunna göra det så alla ska trivas. Alla? du menar typ 3 pers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Känns som om det nästan är identiskt med det här forumet? Jag nöjer mig med gtasajten jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 ... Alla säger att dom tänkt göra en sida efter forumet, men jag undrar verkligen om det är sant. Gör sidan först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 ... Alla säger att dom tänkt göra en sida efter forumet, men jag undrar verkligen om det är sant. Gör sidan först Jag håller med. Jag är nu såpass irreterad att jag närmar mig "Post new topic" så att jag kan skriva: NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA SIDAN EFTER FORUMET! NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA FORUM! NI SKA SLUTA REKLAMERA PÅ GTASAJTEN! NI SKA SLUTA FRÅGA "hur gör jag en sida?" DÅ FOLK UPPMANAR DIG ATT GÖRA EN SIDA INNAN FORUMET! KAN DU INTE GÖRA EN SIDA SKA DU INTE GÖRA EN SIDA! DET ÄR SLÖSERI MED BANDBREDD! WAAAAAAAH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag håller med. Jag är nu såpass irreterad att jag närmar mig "Post new topic" så att jag kan skriva: NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA SIDAN EFTER FORUMET! NI SKA SLUTA MED ATT GÖRA FORUM! NI SKA SLUTA REKLAMERA PÅ GTASAJTEN! NI SKA SLUTA FRÅGA "hur gör jag en sida?" DÅ FOLK UPPMANAR DIG ATT GÖRA EN SIDA INNAN FORUMET! KAN DU INTE GÖRA EN SIDA SKA DU INTE GÖRA EN SIDA! DET ÄR SLÖSERI MED BANDBREDD! WAAAAAAAH!!! Lugna ner dig! Skit i hans forum istället för att göra honom ledsen. Tror du att gtasajten hade direkt 1000 medlemmar efter en dag. Och jag håller med att göra en sida först och sen forum. En schysst sida med spel nyheter och ett bra forum skulle vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men asså den ser ju precis ut som det hära forumet! SLUTA UPP MED DINA DUMHETER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts