gizmo91 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Jag har startat ett forum mest inriktad på spel men finns en allmänt kategori också men regga gärna.Kan också säga att dom 4 nästa som reggar blir moderatorer. Redigerad 5 september, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men snälla? Vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Detta börjar bli lite tjatigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Detta börjar bli lite tjatigt Maybe maybe men hade lust att göra ett forum och tyckte att det blev bra Redigerad 5 september, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Maybe maybe men hade lust att göra ett forum och tyckte att det blev bra Hehum... "Kan också säga att dom 4 nästa som reggar blir moderatorer." Vad ska det vara bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har startat ett forum mest inriktad på spel men finns en allmänt kategori också men regga gärna.Kan också säga att dom 4 nästa som reggar blir moderatorer. 1. efter att 4 stycken har reggat sig och har blivit mods så skiter antagligen dom andra i det för att dom inte blev mods. 2. Hmm en Admin och 4 mods + hur många medlemmar? 3. Skulle ju varit bra med en länk till sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Hehum... "Kan också säga att dom 4 nästa som reggar blir moderatorer." Vad ska det vara bra för? Ärligt talat vad menar du ? HÄr kommer sidan jag glömde förrut Mitt spel forum Redigerad 5 september, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ärligt talat vad menar du ? HÄr kommer sidan jag glömde förrut Mitt spel forum 1 medlem.... Sen så kommer det 4 mods. Det kommer säkert att bli en bra sida, håller på dig. U go girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 1 medlem.... Sen så kommer det 4 mods. Det kommer säkert att bli en bra sida, håller på dig. U go girl! JAg tar nog tillbaka det jag skrev men när kanske 10-20 har reggat sig så kan jag ju utse 2-4 moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ja ojojoj, ditt forum ser jättebra ut! Tänk om man kunde göra lika snyggt som dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 JAg tar nog tillbaka det jag skrev men när kanske 10-20 har reggat sig så kan jag ju utse 2-4 moderatorer. När kanske 100 (!) har reggat kan du skaffa EN Moderator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Ja ojojoj, ditt forum ser jättebra ut! Tänk om man kunde göra lika snyggt som dig! Fattar ironin i det där EDIT:Blues du har nog rätt Rullar tummarna tills jag har 100 medlemmar Redigerad 5 september, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Varför skapar du en usel kopia av något som redan finns? Allt som kan diskuteras där kan diskuteras här också fast skillnaden är att vi har 7000+ medlemmar. Du och alla andra som reggar invisionfree forum, kopierar GTAsajtens kategorier och sedan desperat försöker ragga medlemmar är bara ute efter att bli admins och "ha kontroll" över folk som om ett forum vore nåt j-vla sim city spel. Ge er för h-lvete! Vill du ha ett forum så kom på något nytt (det finns redan tonvis med spelforum ute på nätet), gör en hemsida och när den har blivit hyfsat känd fixar du ett forum (men helst inte invisionfree för det kan vilken noob som helst skaffa och det är inget speciellt med att ha ett invisionfree-forum) utan skaffa ett webbhotell eller en server och lägg upp forumet där. Då kanske det kan bli något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Så totalt W0rd på det Arvid skrev alltså, iofs ska jag inte klaga då jag själv är skyldig till minst 3 Invisionfree forum (Som jag inte täner länka till här men deras adresser börjar emd s3 och s4 så det talar om ungefär hur länge sen det var) men visst man gör det för att känna sig mäktig med en "Admin-skylt" under sin avatar och att kunna banna folk... helt useless igetligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Varför skapar du en usel kopia av något som redan finns? Allt som kan diskuteras där kan diskuteras här också fast skillnaden är att vi har 7000+ medlemmar. Du och alla andra som reggar invisionfree forum, kopierar GTAsajtens kategorier och sedan desperat försöker ragga medlemmar är bara ute efter att bli admins och "ha kontroll" över folk som om ett forum vore nåt j-vla sim city spel. Ge er för h-lvete! Vill du ha ett forum så kom på något nytt (det finns redan tonvis med spelforum ute på nätet), gör en hemsida och när den har blivit hyfsat känd fixar du ett forum (men helst inte invisionfree för det kan vilken noob som helst skaffa och det är inget speciellt med att ha ett invisionfree-forum) utan skaffa ett webbhotell eller en server och lägg upp forumet där. Då kanske det kan bli något! Ärlig talat tycker jag inte mitt forum är en rip off på gtasajtens forum. Och förresten så har ju du ett invisionfree forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ärlig talat tycker jag inte mitt forum är en rip off på gtasajtens forum. Och förresten så har ju du ett invisionfree forum. Inte? Vad är då "Allmänt", "Musik, film och grafik", "Forumändringar", pinnad CS-topic... Jag får iaf en känsla av att jag redan sett allt det där nånstans. Ja, jag har ett invisonfree forum, som jag skapade för 2,5 år sen till min numera nerlagda gta-sida. Jag reggade alltså inte bara ett forum utan la ner arbete på en hemsida först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 INTE ETT TILL FORUM FÖR HELSKOTTA! Får ju ett sammanbrott snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Men orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 E medlem nu Kan jag vara mod nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts