Tux Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag undrar om nån vet hur jag ska lägga ut en film (WMV) som är 17MB stor? Jag vill ochså veta om nån vet en bra program som kan komprimera WMV filer.... OBS!: 1. Jag Vill Ej Betala För Att Lägga Upp Filmen 2. Sidan Ska Vara Gratis Där Jag Lägger Upp FIlmen! det var väl allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Rapidshare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Virtual dub (kolla i "vc:gör en film" tråden där finns länk. tror nog att det ska funka, bra hosts är Thegamersalliance.com,filefront.com och rapidshare.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 och rapidshare.com. ... www.rapidshare.de är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts