ninja Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag fattar inte... är det någon speciell bil man ska ta eller kan man ta vilken som helst och vart ska man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Efter du dödat alla i garaget gå upp till översta våningen och ta lastbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 okej! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 har klarat det nu men nu sitter jag fast på bon apetit istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 har klarat det nu men nu sitter jag fast på bon apetit istället hehe...gå ut bakvägen och döda alla bara...sen ska ni (du och the don) till hans livvakt och döda honom...inga problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 17 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 hehe...gå ut bakvägen och döda alla bara...sen ska ni (du och the don) till hans livvakt och döda honom...inga problem med det klarat det nu men nu sitter jag fast på you lucky bastard jag fattar inget av det när man är i hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 har du kommit så långt att du ser Murellos bil parkerad utanför en byggnad? Kolla på marken så ser du ett tågspår kolla lite längre bort så ser du 2 vagnar fulla med explosiva ämnen. Ändra växlarna så att spåret leder till dörren till byggnaden. Efter det är det bara gå fram till vagnen och ta bort klossen framför hjulet. Om du gjort rätt kommer vagnen att krasha in i byggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts