Cyper Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) 1: Döda alla i Ganton gym 2: Slå in jetpack koden. 3: Flyg runt taket - tillslut flyger du ut från det. 4: Det är svart runt dig, far till dom olika ställena. Jag har prövat en gång, innan jag hade denna karta dock. Jag kom till garaget I san Fierro (utan för det) sedan när jag tog en bil I garaget var den osynlig. Jag får hoppas att inte många visste det här, vill nämligen undvika att inte störa folk med onödiga trådar. Redigerad 5 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Soft, tack! är det långt att åka me jetpack till SF garaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Soft, tack! är det långt att åka me jetpack till SF garaget? Lika långt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Lika långt som vanligt. Så man måste åka hela vägen? aja tack för idén iaf, alltid velat se i SF garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vadå hamnar man i nån (hemlig värld eller)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vadå hamnar man i nån (hemlig värld eller)? Under marken typ så man kan komma in i Cinematic ställen som Jizzys klubb eller SF garaget o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Under marken typ så man kan komma in i Cinematic ställen som Jizzys klubb eller SF garaget o sånt Skicka screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Skicka screen? Har det på ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har det på ps2.. OKej synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag har det ochså på ps2. Kanske kan skicka en bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Kan testa nu, på PC. EDIT: Grymt!! Det funkar! Efter att man hamnat i det svarta från gymet så måste man till 2.an som e en gul ingångsplupp. Jag filmar allt och släpper en film sen. EDIT2: Screen då: Har någon varigt här? Eller sett det i en film? Inte jag. Redigerad 6 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Gör det! Far till San Fierro och gå in I en bil i garaget (om du har nån där) och sätt dig I den och ta en screen, tyvärr ser man bara skuggan av bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 OLD! Men jag har inte testat eller något...Skicka gärna screens oscarw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Jag kom till 7an och kom till LC Heaven gissar jag och hittar inte 8 eller 9 EDIT: Nu renderingas filmen jag gjort om detta EDIT2: En liten film där jag besöker olika ställen, jag har stoppat in en liten siffra i övre högra hörnet som visar vilket steg på kartan jag e på (menar kartan i tråden här):: Oscars Guide To Blue Hell EDIT3: Tror inte man behöver döda alla i gymet (e inte säker på denna punkt, vet inte om "warppluppen(2)" kommer upp annars), och så ska man flyga runt vid dörren för då kommer man typ upp i det svarta direkt. Redigerad 6 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kan man komma in på Area 69 på detta sättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Kan man komma in på Area 69 på detta sättet? Ja. Detta har man kunnat göra sen PS2-versionen. =) Annars kan du ju komma in till Area 69 enkelt med SA-teleportern också(vilket är en mod). Redigerad 7 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hmm, när jag var vid garaget i San Fierro var det forgängare där. Sedan när jag öppnade garaget, tog min bil där, såg jag nåt - bilen var osynlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kan testa nu, på PC. EDIT: Grymt!! Det funkar! Efter att man hamnat i det svarta från gymet så måste man till 2.an som e en gul ingångsplupp. Jag filmar allt och släpper en film sen. Bara jag som tänkerpå the sims? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Bara jag som tänkerpå the sims? Nu när du säger det. Titta på byrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Bara jag som tänkerpå the sims? Tänker oxo på the sims när jag ser rummen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts