xPisc Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Lasse "trefas" är lätt den goaste läraren. hade honom i arbetsmiljö och säkerhet. (gentligen världens tråkigaste ämne, fast världens roligaste men han som lärare). gjorde inget annat än att berättade historier mest hela tiden. ex. 1: en gång hade vi en hel lektion (1,5h) om hur man får den perfekta fyllan, och hur man gör för att klara av att gå till skolan / hålla möten mm på bakfyllan. ex. 2: en varm underbar vårdag: Trefas: Vad ska vi hitta på idag? Klassen: Vet ej Trefas: Inte jag heller, låt mig tänka ** 5 min senare** Trefas: Jag vet!, ni kan ju inte sitta här en dag som denna. gå ner till hamnen och inspektera säkerheten lite, anteckna det ni kommer fram till och lämna i mitt fack. underbar lärare... så skönt med sånna som inte följer läroplanen. Om man gick på lektionerna fick man mellan g och vg. ville man ha mvg fick man göra ett prov i slutet av terminen Underbar, ge mig honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts