Maxz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Min svenska lärare Kerstin "Kärran" Flink. Fick henne denna terminen, hon är ganska gammal fast riktigt grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Alla mina lärare är grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Leif är bäst. Säger man Leffe, så får man inte vara med på lektionen.. (Been there, done that, got the t-shirt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Leif är bäst. Säger man Leffe, så får man inte vara med på lektionen.. (Been there, done that, got the t-shirt.) HAHA, det låter nästan som min lärare... "Leffe" Kanske är samma (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 HAHA, det låter nästan som min lärare... "Leffe" Kanske är samma (:!!! Njääee.. Jag känner alla i min klass. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Lätt Malin Våran 25 åriga lärare som ser så jävla bra ut också är hon snäll och rolig som fan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Min föredetta NO lärare var bland dom bästa lärare som finns. Dessutom har han skrivit och regiserrat "Full Frys" med Stefan och Krister. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Min SO lärare.. han äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Min lärare är grymmat.. han heter pär .. och han brukar köra med sirenljud alltså militärsiren ljud när vi har matte test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Dirk " Tysken " Fisher! Tar ett år att rätta han när han pratar! Vi frågade om han gillade Hitler, Han sa " Ya? Jag Gora Diet?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) The Dude: Du måste väl ändå hålla med om att Torgil Bülow är den coolaste läraren någonsin Haha Redigerad 17 november, 2014 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Min bästa lärare: Johan Bergqvist (http://www.johanbergvist.com) Musiker från Hultsfred, har släppt tre album eller nåt (lite halvdant). Studerade i Malaysia och USA nåra år men det är skit samma. Han drev ett skivbolag och när det började gå med förlust tog han jobbet som franska/engelska lärare i virserum. Jävligt kreativ, var med i flera shower (för att vi skulle skratta åt honom), imiterade alla andra lärarna jävligt bra (och drev med dem hela tiden) och spelade med en coverband på examensfesten (som jag självklart smet in på )På hultsfredsfestivalen satt jag och söp och rökte vattenpipa med honom utanför ett tält på campingen. Har aldrig haft så kul med en lärare. Bara för skojs skull tar jag upp den mest patetiske också: 33 år, döpt till Sven, skallig, gick på högskola i 7 år enbart för att få ett riktigt taskigt jobb på högstadiet, gick jämt omkring i smaklösa tenniströjor, var ganska fet, ingen flickvän, bor granne med sin mamma i ett skjul mitt ute i skogen utanför vetlanda med sina två taxar, drog extremt dåliga skämt (en gång när tyskaläraren hade använt hela tavlan skrev han "vad är detta för stortysk geopolitik? ta genast bort!" ). Hans största intresse verkade vara att prata sex med sjundeklassarna (jag kanske tar fel, men brukar inte oskulder prata extremt mycket sex? för isåna fall var han troligtvis oskuld också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 En lärare som heter John. Coolaste läraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Våran gympalärare, han har vunnit Vm i handboll fyra gånger under 70-talet med Rumänien. Slå det! En av fritidsledarna på min gamla skola hade vunnit OS-guld i fotboll med Sovjetunionen. Bästa läraren är Jakob ifrån min gamla skola, har han att tacka för mina framgångar i matematik A och B. Erik i min nya skola är också riktigt grym, har han i datorkunskap och historia och han berättar ofta roliga och udda historier, t.ex den om när Jesus och Satan tävlade i Microsoft Office-paketet och om någon kommer sent och knackar på dörren skriker han grymt hårt "KOM IN!" så att den där ute blir skit skraj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Per - SO Janne - SV/EN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Per - SO Janne - SV/EN Sandberg o Järpehult is teh shit!!!! (det är Per o Janne för dom som inte fattar det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Björn lindgren! Eller hur Mr. M aka Bubbli? Och sen är väl också Povel Randén(Min musiklärare som tyvärr har opererats för cancer och inte jobbar denna terminen) grym som satan! Han har varit medlem i Hoola Bandoola band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kurt johansson är fett nice. *Början av lektionen* Jahapp. Idag ska vi snacka om Gustav vasa.... *10 min senare till resten av lektionen* Du får X år för mord och X år för misshandel oftast... osv. Han snackar bort hela lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Lasse "trefas" är lätt den goaste läraren. hade honom i arbetsmiljö och säkerhet. (igentligen världens tråkigaste ämne, fast världens roligaste men han som lärare). gjorde inget annat än att berättade historier mest hela tiden. ex. 1: en gång hade vi en hel lektion (1,5h) om hur man får den perfekta fyllan, och hur man gör för att klara av att gå till skolan / hålla möten mm på bakfyllan. ex. 2: en varm underbar vårdag: Trefas: Vad ska vi hitta på idag? Klassen: Vet ej Trefas: Inte jag heller, låt mig tänka ** 5 min senare** Trefas: Jag vet!, ni kan ju inte sitta här en dag som denna. gå ner till hamnen och inspektera säkerheten lite, anteckna det ni kommer fram till och lämna i mitt fack. underbar lärare... så skönt med sånna som inte följer läroplanen. Om man gick på lektionerna fick man mellan g och vg. ville man ha mvg fick man göra ett prov i slutet av terminen Redigerad 8 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Coolaste läraren är lätt min svenska/engalska-lärare, Jakob Koskel... Fast han drar rätt halvtråkiga skämt som han upprepar tills man vill kasta något riktigt, riktigt hårt i huvdet på honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts