minigun Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har ett konstigt problem, Mitt XP är inställt på "Windows Klassisk", men när jag går in på Egenskaper->Utseende så finns det bara "Windows Klassisk att välja på i rullisten.. Jag har inte ändrat någonting, plötsligt var det bara så Finns det nått jag kan göra, jag vill att det ska se ut som XP ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tanka hem dom teman du vill ha?? http://www.samurize.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men jag vill bara ha vanliga XP Standard men den finns inte kvar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Råkat patcha uxtheme.dll\avinstallerat style xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Alltså det konstiga är att jag har inte rört någonting, jag tror att det blev så efter att jag spelat Desperados: Wanted Dead Or Alive, inte helt säker men.. Såhär ser det ut, det finns som ni ser bara "Windows Klassisk att välja på" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nu vet jag vad det är. Start>kör>msconfig>services>kryssa i "themes". Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Högerklicka på den här datorn, egenskaper. avancerat - prestanda - inställningar, se till att "använd visuel stil för fönster och knappar" är ikryssad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nu funkar det! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Högerklicka på den här datorn, egenskaper. avancerat - prestanda - inställningar, se till att "använd visuel stil för fönster och knappar" är ikryssad. Det gör samma sak som min lösning, fast din var enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts