Tangelito Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 En fråga: När jag spelar gta san andreas, så brukar jag ta bilder med kameran. Och dom ska ju hamna i mappen "Gallery". Fast jag har inte "GTA Sa User Files" i mina dokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 En fråga: När jag spelar gta san andreas, så brukar jag ta bilder med kameran. Och dom ska ju hamna i mappen "Gallery". Fast jag har inte "GTA Sa User Files" i mina dokument De va som f*n! Säker att du inte har??? Jag skulle söka igenom datorn, tar bara 1 minut (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 De va som f*n! Säker att du inte har??? Jag skulle söka igenom datorn, tar bara 1 minut Mm :'( Jag hade sökt mappen i datan, hittade den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 C:\Documents and Settings\*******\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 C:\Documents and Settings\*******\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Tyvärr dom finns inte Även mina sparfiler finns ej där, dom hamnar ofta på E:\GTA San Andreas\data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tyvärr dom finns inte Även mina sparfiler finns ej där, dom hamnar ofta på E:\GTA San Andreas\data Jättekonstigt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jättekonstigt Ja jag vet :'( Är det kanske för at jag installerade SA på E:\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Starta SA, ta Options / Audio Settings / User Tracks Options (Eller vad det heter) / Scan User Tracks Så ska en sån mapp skapas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Starta SA, ta Options / Audio Settings / User Tracks Options (Eller vad det heter) / Scan User Tracks Så ska en sån mapp skapas. Jah ok, tack för hjälpen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts