tommy killer Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/age_o...3/aoe3trial.exe för er som inte orkar vänta 5timmar Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Testade demot Var rätt kul, men jag föredrar dom gamla Det kan bero på mitt GeForce 3 grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Inte alltför höga iofs. Jag kan lira med upplösning 1024*768 med det mesta av grafikinställningarna på (t.ex. texture filter med mera... dock funkar inte vattenreflektioner pga grafikkortet inte stöder DX9 effektgrejer.) och det mesta av alternativen på medium - hög detaljnivå med: GeForce 4 4200ti 128 mb AMD Athlon xp 2700+ 333 Mhz barton nånting blablabla 750 -nånting i Ram (Heh ursäkta allt blablabla och "nånting" ovan, var längesen jag tog en titt på vad jag hade i burken som det nog kan märkas genom att bara läsa det där, dock tror jag nog det där var vad som finns i den.) F*n vad synd då måste jag vänta på den nya datorn :'( !!! Eller går det lira på lägsta med 1,8gz processor o Geforce3 ti 200 och 256ram (eller om det var 500 Ram jag hade är inte säker) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 F*n vad synd då måste jag vänta på den nya datorn :'( !!! Eller går det lira på lägsta med 1,8gz processor o Geforce3 ti 200 och 256ram (eller om det var 500 Ram jag hade är inte säker) ??? Testa demot ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Testa demot ? Hur lång tid tar det att ladda ner det modem ??? För jag bor i Skithålan som gud glömde ge bredband till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur lång tid tar det att ladda ner det modem ??? För jag bor i Skithålan som gud glömde ge bredband till LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur lång tid tar det att ladda ner det modem ??? För jag bor i Skithålan som gud glömde ge bredband till Min f.d. kompis bor mitt ute på landet och har bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tack så mycket för länken får väl ta att ladda ner demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kul men lite för några banor! Vill forsätta campaign när man ska gå till nåt ställe med en och ska dela på guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kul men lite för några banor! Vill forsätta campaign när man ska gå till nåt ställe med en och ska dela på guld. Hehe jag med. =P. Detta spel kommer bli nåt fantastiskt på online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Hehe jag med. =P. Detta spel kommer bli nåt fantastiskt på online Ja som fan. Hoppas man kan vara 16 spelare på samma bana. Och att banorna är skit stora. Redigerad 12 september, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kan man inte bygga stenmurar? Det vore dåligt om man inte kunde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kan man inte bygga stenmurar? Det vore dåligt om man inte kunde det Jopp de kan man. Tror man uppgraderar det i kyrkan eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Min f.d. kompis bor mitt ute på landet och har bredband Jag kan få när de bygger ut stationen (eller vad det heter) :'( . Det kommer om 3-5 veckor F*N. Ska prova demon nu tack för länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jopp de kan man. Tror man uppgraderar det i kyrkan eller nått sånt. Ok det är därför jag aldrig lyckats få det för jag aldrig bygger kyrkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Testade demon för några dagar sedan. Har aldrig spelat något age of empires förut, och kan bara säga följande om det: Svårt som 17 men underhållande endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts