Jump to content

Age of empires 3

Egget91
 Share

Recommended Posts

Wololooo!

AOEII multiplayer är så otroligt roligt. Satt och lanade det med 4 andra i typ 2 och en halv timme (EDIT: En match, allstå...). Frågan är hur Ensemble ska kunna toppa det liret. AOEII är ju ett så perfekt strategispel. 3D-grafik i strategispel hr jag alltid varit kritisk till, men om några ska kunna fixa det med stil så är det Microsofts Ensemble Studios.

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wololooo!

AOEII multiplayer är så otroligt roligt. Satt och lanade det med 4 andra i typ 2 och en halv timme (EDIT: En match, allstå...). Frågan är hur Ensemble ska kunna toppa det liret. AOEII är ju ett så perfekt strategispel. 3D-grafik i strategispel hr jag alltid varit kritisk till, men om några ska kunna fixa det med stil så är det Microsofts Ensemble Studios.

W0rd på det! Kommer ihåg när AOE2 kom ut så spelade jag det skit mycket för det ägde som fan! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ett skoj demo nu i alla fall. :wub:

Heh, fastän att fienden gjort ett motanfall mot min attackstyrka strax utanför deras stad och de dödat mer än hälften av mina trupper så lyckades jag ha sönder deras stad. (PLus att de hade högre teknologi än mig. xD) :wacko:

Önskar bara jag hade bättre grafikkort. O_o

post-23-1126175462_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för systemkrav på demon ???

Inte alltför höga iofs.

Jag kan lira med upplösning 1024*768 med det mesta av grafikinställningarna på (t.ex. texture filter med mera... dock funkar inte vattenreflektioner pga grafikkortet inte stöder DX9 effektgrejer.) och det mesta av alternativen på medium - hög detaljnivå med:

GeForce 4 4200ti 128 mb

AMD Athlon xp 2700+ 333 Mhz barton nånting blablabla

750 -nånting i Ram

(Heh ursäkta allt blablabla och "nånting" ovan, var längesen jag tog en titt på vad jag hade i burken som det nog kan märkas genom att bara läsa det där, dock tror jag nog det där var vad som finns i den.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor