Reve Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ja har hört att det går inte att få 100% om man har fuskat stämmer det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har 100% och jag har fuskat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ok tack det var nåt ja hörde bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag har klarat ut spelet en gång utan fusk och två gånger med fusk och jag fick 100% på alla gånger men jag bör nämna att jag bara fuskade 45-60 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ok ja fuskade bara 1 gång så det är nog igen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Orka fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Orka fuska Kan du motivera svaret? Hur skulle man inte orka fuska, när man bara trycker in en liten kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunderstorms Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kan man få 100% om man råkat mörda sin ena flickvänn Meille som man ska få key av? Har klarat End of the line! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ja undra också om man kan få 100% om man dödar en flickvän? och ja tycker ochså det är trist att fuska men ja hade precis klarat ett svårt uppdrag och på väg till baka till savehouse så kom det upp cheatactivated! ja har väl tryckt in knapparna av misttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Kan man få 100% om man råkat mörda sin ena flickvänn Meille som man ska få key av? Har klarat End of the line! Japp, flickvännerna har inget med spelets 100% att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nej men det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag har 100% och jag har fuskat.. Faan, det är så dålig stil att fuska...det visar bara hur dålig man är på spelet...man är ingen äkta gamer om man fuskar... usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Faan, det är så dålig stil att fuska...det visar bara hur dålig man är på spelet...man är ingen äkta gamer om man fuskar... usch! Ja precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag har 100% och jag har fuskat.. Haha. Din klantiga rutiga pelleputt! Jag är så skillad så jag behöver inte fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Faan, det är så dålig stil att fuska...det visar bara hur dålig man är på spelet Om man köper ett spel för 600 kr och inte klarar av det utan att fuska några ggr då, ska man slänga spelet då eller? Och man behöver inte fuska bara för att man är kass, man kan fuska för att man tycker spelet blir dubbelt så roligt ochså @Cyprez, Somsagt man behöver inte vara dålig för att fuska, Ibland kanske man gör penga fusket för att man vill styla bilar eller köpa ett hus Redigerad 12 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Faan, det är så dålig stil att fuska...det visar bara hur dålig man är på spelet...man är ingen äkta gamer om man fuskar... usch! Det har ingenting med hur bra man är på spelet. Vem har sagt att han är en "äkta gamer" då!? Redigerad 12 september, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts