Siana Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Tackleberry...P-C försökte ju lämna oss men det gick inte, GTASajten's forum är som en drog Ajdå... Då har StellHell abstinensbesvär Ontopic: Flugfarfar ... Funnylin var skoj, men det finns en hel del skojiga personer kvar... Blaque och Hultenius, grabbarna pasta helt klart! Redigerad 7 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ville bara informera alla om att jag aldrig stuckit. Jag lade bara ner mod-titeln och blev mindre aktiv. That's all. Och för att svara på frågan: Misterwhoopee, Blaque... ehm... jao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ville bara informera alla om att jag aldrig stuckit. Jag lade bara ner mod-titeln och blev mindre aktiv. That's all. Och för att svara på frågan: Misterwhoopee, Blaque... ehm... jao. Ja, men det är ju det som är trist. Att du är mer inaktiv. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Han som hatade oss och ville att vi alla skulle dö? Det finns en dold text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Varför har alla glömt Upson? :'( Jag har inte glömt honom. han hadde typ en kille som avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag har inte glömt honom. han hadde typ en kille som avatar "kille"? Heh. Hade han inte nån från Grim Fandango i avataren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag har inte glömt honom. han hadde typ en kille som avatar Manny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 "kille"? Heh. Hade han inte nån från Grim Fandango i avataren? Såvitt jag minns så hade han nån dåligt upplöst dödskalle Minns inte så mycket han skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ska bara tillägga att MetoC7 (eller MetoCP som han heter på msn) inte alls känner min pappa. På msn sa han först att han inte alls skrev det, sen gav jag honom skärmdump, sen stoppade han överföringen och sa "fet skärmdump" (en fil på 167 kb ). Men är man runt 12 år så är man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det finns en dold text. Dold text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Blaque, Misterwhoopee (fast honom känner jag IRL), Hedagarden och alla andra vettiga medlemmar från den gamla goda tiden som inte postar längre. Aye motherfuckers! Ful o Dum, Vincent(blåbäret), Mika(RL polare), DIABLO_KILLER(?).. Listan kan göras lång.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Såvitt jag minns så hade han nån dåligt upplöst dödskalle Minns inte så mycket han skrev... Men Manny(Funnylin skrev Manny iaf) är väl med i Grim Fandango? En skelettgubbe vid namn Manny Calavera, rätta mig om jag har fel! ...Aj då, rörigt, hoppas att nån förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Kom på en till.... Game_X :'( Gtahunter :'( Nej han har problem med ftp fick jag veta precis nu på msn så han kommer nog så småningom Redigerad 7 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tackleberry! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tackle, Hultan, Funnybunny och Mistah whooopeeeeh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tackleberry är den ända av alla som har lämnat som jag igentligen kände till, fresten har Kaatla leftat, isånna fall han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Men Manny är väl med i Grim Fandango? Jao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kaboom, snyft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ingen som saknar Carolus? Tackleberry var trevlig och hjälpsam, och gjorde kul trådar. Saknar honom mest. Sen skulle Funnylin kunna posta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts