R2D2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 ... Tyst nu ...annars får du en snuting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 ...annars får du en snuting E DU OSKULD?, (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 E DU OSKULD?, (:!!! Vilken fråga? Har du med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vilken fråga? Har du med det att göra? Känner hans pappa.. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Blaque, Misterwhoopee (fast honom känner jag IRL), Hedagarden och alla andra vettiga medlemmar från den gamla goda tiden som inte postar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tycker det är väldigt synd att Funnylin inte är aktiv medlem längre. Han förgyllde verkligen forumvardagen. Men Gunnylin har väl kommit tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men Gunnylin har väl kommit tillbaka? Flammysin var egentligen aldrig borta, men han postar väl ett par inlägg i veckan eller nåt nowadays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Funnylin, Misterwhoope, Blaque. Typ dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Roligalin (Funnylin) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Logik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (:!!! Nej jag vet inte, blev ledsen när Funny stack fast han kom ju tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Blaque & Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 E DU OSKULD?, Hahahahaha! Har du lärt dig ett nytt ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Upson & Tackleberry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Logik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej jag vet inte, blev ledsen när Funny stack fast han kom ju tillbaka. Han som hatade oss och ville att vi alla skulle dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Blaque helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Funnylin och Ebeeto. Båda finns kvar men Funny är inte mod och ej särskillt aktiv och Ebeeto har jag häller inte sätt på länge Hadde velat lära känna Griimn bättre. Jag blev medlem i stort sätt samtidigt som han vart bannad. Kommer bara ihåg att han är duktig moddare och att alla gillade han... Va. Är Hultenius inte me längre? Nån sa det. Gud hjälp mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) E DU OSKULD?, Lärt dig ett nytt ord? Men jaja, jag är det. Har kanske lite på gång dock. Vad heter min pappa i förnamn då? Redigerad 7 september, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Han som hatade oss och ville att vi alla skulle dö? Nä det tror jag inte han var nog bara arg... även fast jag inte vet vem det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Funnylin och Ebeeto. Båda finns kvar men Funny är inte mod och ej särskillt aktiv och Ebeeto har jag häller inte sätt på länge Hadde velat lära känna Griimn bättre. Jag blev medlem i stort sätt samtidigt som han vart bannad. Kommer bara ihåg att han är duktig moddare och att alla gillade han... Va. Är Hultenius inte me längre? Nån sa det. Gud hjälp mig :'( Nja, alla gillade honom inte. Det kan jag nog säga. Dessutom så tycker jag det här är lite konstigt. En kille nickar Grimn, och är en duktig moddare. Han bannas(även om jag har för mig att han skötte sig ganska bra i slutet men sen rykte han i alla fall), och sen kommer nån som heter Grim(back(som också är en duktig moddare), är det bara jag som undrat om det är samma person? Redigerad 7 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Varför har alla glömt Upson? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts