Weener Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tycker det är väldigt synd att Funnylin inte är aktiv medlem längre. Han förgyllde verkligen forumvardagen. Äh, finns ju en massa Funnylin wannabes kvar. Dom kan säkert roa dig. (Ebeeto, Crice osv...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Funnylin. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Pottzork e den ENDA ja saknar.. dom andra struntar ja fullständigt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Han är ju kvar. :'( Men han är inte alls lika aktiv :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Grimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Pottzork e den ENDA ja saknar.. dom andra struntar ja fullständigt i Vilket sammanträffande, jag struntar i alla och mest pottzork! Eller ja, Griimn var en trevlig prick. Jag hade inte haft något emot att han kom tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Saknar nog ingen vidare mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Äh, finns ju en massa Funnylin wannabes kvar. Dom kan säkert roa dig. (Ebeeto, Crice osv...) Wannabes? Och på vilket sätt är jag en "Funnylin-wannabe"? *går i taket* Maw-rawn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vilket sammanträffande, jag struntar i alla och mest pottzork! Eller ja, Griimn var en trevlig prick. Jag hade inte haft något emot att han kom tillbaka. Jag tror fortfarande att de e samma person: Grim(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Visst är det tråkigt om nån lämmnar forumet som man lärt känna. Alla som jag lärt känna är för tillfället kvar. Jag återkommer när nån av dem drar. Azore: Pys, så jag kan skriva i tråden igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tackleberry...P-C försökte ju lämna oss men det gick inte, GTASajten's forum är som en drog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tackleberry och funny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Funnylin är nog den enda jag saknar. Han var en skön kille. Alltid lika glad och oberörd av vad andra skrev. Den ultimata moderatorn. Redigerad 5 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Mmm Funnylin var ju en trevlig sak. Sak? Kanske han är vad vet jag. Tackleberry var ju också en man riktigt saknar. Trevlig och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tackleberry, inte för att jag han snacka med honom så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tackleberry. Jag har inte varit medlem så länge. Sedan blev det krux med min e-mail adress med min andvändare Cyper, så nu ahr jag fått lov och fixa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Blaque, Misterwhoopee (fast honom känner jag IRL), Hedagarden och alla andra vettiga medlemmar från den gamla goda tiden som inte postar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 MEJMEJMEJ GTA är/var trevlig. Det var han som skapade den informativa tråden: "Vad betyder runka?" Aah, tider Förresten så såg jag i namnbyte-forumet att MEJMEJMEJ GTA bytt namn till MetoC7, och var han blev av vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Förresten så såg jag i namnbyte-forumet att MEJMEJMEJ GTA bytt namn till MetoC7, och var han blev av vet jag inte Han postade ett inlägg i "Spel" så sent som 16:15 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Han postade ett inlägg i "Spel" så sent som 16:15 idag. ... Tyst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts