karlen Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag har väldigt svårt med dildo dodo?' jag kör liksom in i hus hela tiden ...... hur gjorde ni för att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Man måste lära sig en bra rutt o öva på styrningen av skimmern Var inte rädd för att fuelen ska ta slut, man hinner klara banan på 2/3 av bensinen Ingen panik!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 1. När du svänger så svänger du och trycker upp åt 2. Ta häldre stora svängar en små 3. försök att planera hur du gör när du svänger och försöker att träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Det är bara att flyga igenom markeringARNA (CHECKPOINTSEN ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag hade en del problem med den, men man lär sig till slut vilken man skall ta för att det skall bli en enkel rutt. Tror att alla har klarat den på sitt sätt så att säga. Jag tog i alla fall och vände direkt det första jag gjorde och tog de närmaste svåraste först. Då hade man den enkla vid båten kvar till sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Helt fel DawnLord man skall ta den svåraste mellan husen sist eftersom att man kan störta igenom för man får Misson Passed direkt............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts