antee_41 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Skulle någon kunna berätta för mig hur jag kan göra så att jag kan ha alla moddsen jag har laddat hem? :"> jag vet inte hur man gör det.. :'( så jag skulle blivit väldigt glad om någon kunde hjälpa mig med det?! ni kan skriva det här eller adda mig på loveyouemma@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Detta passar bättre i Modding, *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vad e det för mods då? Det brukar ju följa med en read me där det står exakt hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Läs readme filerna som till 95% följer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ja, readmen, eller guiderna högst upp i detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ja, readmen, eller guiderna högst upp i detta forum. De e till 3 & VC. Tycker faktiskt att Gtasajten inte har hängt riktigt med SA modding, eller har jag fel? I alla fall så hittar jag inte IMG Tool för San Andreas på Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 De e till 3 & VC. Tycker faktiskt att Gtasajten inte har hängt riktigt med SA modding, eller har jag fel? I alla fall så hittar jag inte IMG Tool för San Andreas på Gtasajten Det är samma sak oftast, förutom ny version av IMG Tool, och skinsen är svårare att göra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
patrik137 Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hur ficksar man IMG saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hur ficksar man IMG saken? Förklara dig tydligare. Ska du lägga in Mods eller vad ska du göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts