Gurkan Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag kan intyga att Danne talar sanning, samma sak hände min polare när han och jag spelade hemma hoss honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Jag tror på Danne, därför att ungefär samma sak hände mig... "Ghost-mark" låg död på marken i rummet bredvid Yasmin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Skummt...inte en bugg i allafall...kanske ett påskägg.Ifall det haddde vart en bugg skulle det inte vart så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 det kan vara ett easter egg.. när jag hade klarat en bana på hitman 2 så skulle jag tillbaka till en båt. då såg jag en annan hitman som sprang in i en dörr. jag gick in i det rummet och det brann och rök där inne, och hitman kopian hade försvunnit. (jo, jag vet att det finns 17-kloner också men det var inte en sån, dom har solbrillor, och alla 48-klonerna dog i hitman 1.) det har hänt mig också du vet det där uppdraget där man ska döda en gubbe med en skalpell där gubben ligger på ett sjukhus i någon yoga skola och jag hade gjort allt och sen när jag var på väg att klara banan (man skulle till en båt sen var det klart) då såg jag en hitman kopia av mig som gick in i en dörr, och jag sprang efter men i rummet var det en liten hall och det var mörkt men jag sköt honom lite så det kom blod och sen försvann han och jag trodde att han hade gått igenom en dörr men sen när jag satte på nightvision så såg jag att det var en vägg där så jag fatta ingenting men sen när jag ville tilbax så gick jag till dörren som jag kom ifrån och då stod det att dörren var låst! och jag hade inte sparat spelet så jag fick köra om uppdraget. :'( P.S. han hade också solbrillor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag satt och spelade lite i Free. då jag helt plötsigt blev dödad av en snut... (ni vet... sånt som händer) sen när jag låg på marken och var fast tagen så kommer det en Mark till... men bara så man ser skymten av han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 de e fan lite läskigt... tänk er själv o se en klon bara gå fram.. o titta po den. .sen sticka iväg genom väggen.. snart blir det väl så när dom börjar klona :'( men inte det där genom väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kan du i tne lägga upp bilderna då? från digital cameran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jag tror dig i varjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 De kanske e sant.. Min kompis berätta nått likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kan du i tne lägga upp bilderna då? från digital cameran? Om han hade haft en digitalkamera då ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Varför ska du dra upp en gammal topic, Vice Master? Har du mask i röven eller? *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Varför ska du dra upp en gammal topic, Vice Master? Har du mask i röven eller? *REPORTED* Hade det varit bättre om han skapat en ny tråd bara för att skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hade det varit bättre om han skapat en ny tråd bara för att skriva det? Han Hade Kanske Inte Behövt Skriva Alls... http://67.18.37.14/19/132/emo/sly.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 När han redan dragit upp tråden: Det är sant. Det hände mig nyss. Jag tog pistolen, sprang igenom kontorslandskapet till vänster och fortsatte rakt fram där gubben man ska döda står (vet inte om det ska vara så för han verkar odödlig iaf). När jag sprang ut ur det rummet mötte jag mig själv, jag sprang efter mig själv och vid varje fiende gick han fram och slog på dom, inte sköt. Vi klarade oss ganska länge, men otroligt nog blev båda arresterade samtidigt. Hoppas ni tror mig. Jag satt med mobilkameran i handen men glömde att trycka på "spela in" Ska spela om uppdraget några gånger till så får vi se om det hela upprepas. Btw, ska gubben-man-ska-döda stå på andra våningen och vara odödlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Länge sedan man lirade The Getaway. Kanske ska spela om det uppdraget för att kolla upp om det verkligen stämmer. Hoppas du hinner ta en bild på "den muterade Mark Hammond" Jocken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Danne, du stavar som en get. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts