Danne Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Det börja med att jag hade klara spelet och jag ville köra om det. Och jag komm till det där uppdraget som man ska döda polis chefen. Allt gick bra jag åkte till bilen döda telefon killen åkte till polis huset. Och nu komm århundrades bugg. Jag höll på att gå till bevis materials rummet för att hämta postolen. Precis när jag gick in i rummet så hörde jag ett alarm sättas på jag var inte en ute ur rummet. Jag hörde pistol skott men dom var inte mot mig. Men jag sa till mig själv skit i det nu och döda polis chefen. Man han var borta jag gick runt hörnet såg att några poliser skjöt mot någon men inte vem. Jag döda några poliser sen gick jag in i ett rumm ut i rummet då såg jag ÅRHUNDRADES bugg... Jag såg min tviling bror. Det är sant! Han så exakt ut som mig. Han sprang vidare till polis chefen för att döda han (mark 2) Men jag såg inte skymten av polis chefen. ALLA poliser skjöt mot mig. Sen när jag komm in i rummet brevid tjejen. Men jag såg inte skymten av polis chefen jag vänte på han brevid stog Mark 2. Jag hade tråkigt så jag skjöt mark 2 han börja skjuta mot mig jag stack för att ta liv jag gick till baka och tog han som gissla och ströp nacken på han sen blev bilden svart och det stog loading. Sen komm videon och nere på marken låg polis chefen död............ Det var det sjukaste buggen jag har sett... :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 vet inte riktigt om det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Det äe SANT hade jag en digital kamera så skulle jag had tagit 100 bilder. Det är sant Det är sant Det är sant Det är sant Det är sant Det är sant Det är sant Det är sant Det är sant Tro mig Tro mig Tro mig Tro mig Tro mig Tro mig Tro mig Tro mig Tro mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Ha ha! F*n heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 hahaha som om det skulle vara sant!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag är inte en sån som ljuger. Ni får tro mig ELLER inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag tror dig...En annan sjuk sak hände mig när jag lirade hemma hos en kompis...När man ska hämta nåt från några kineser eller vad det nu var.....Alla fiender bara stod där kund slå ner alla skuta alla öra vad jag ville...Dem gjorde inenting.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag vill veta vad är en bugg? P.S. jag är ny här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag vill veta vad är en bugg? P.S. jag är ny här En bugg är ett fel i ett program eller spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Det börja med att jag hade klara spelet och jag ville köra om det. Och jag komm till det där uppdraget som man ska döda polis chefen. Allt gick bra jag åkte till bilen döda telefon killen åkte till polis huset. Och nu komm århundrades bugg. Jag höll på att gå till bevis materials rummet för att hämta postolen. Precis när jag gick in i rummet så hörde jag ett alarm sättas på jag var inte en ute ur rummet. Jag hörde pistol skott men dom var inte mot mig. Men jag sa till mig själv skit i det nu och döda polis chefen. Man han var borta jag gick runt hörnet såg att några poliser skjöt mot någon men inte vem. Jag döda några poliser sen gick jag in i ett rumm ut i rummet då såg jag ÅRHUNDRADES bugg... Jag såg min tviling bror. Det är sant! Han så exakt ut som mig. Han sprang vidare till polis chefen för att döda han (mark 2) Men jag såg inte skymten av polis chefen. ALLA poliser skjöt mot mig. Sen när jag komm in i rummet brevid tjejen. Men jag såg inte skymten av polis chefen jag vänte på han brevid stog Mark 2. Jag hade tråkigt så jag skjöt mark 2 han börja skjuta mot mig jag stack för att ta liv jag gick till baka och tog han som gissla och ströp nacken på han sen blev bilden svart och det stog loading. Sen komm videon och nere på marken låg polis chefen död............ Det var det sjukaste buggen jag har sett... hade han pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Ja det hade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 då va det nog polis chefen som fick fel skin eller nåt det borde kunna hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Eller så spelade du med DC Carter och var full... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Nej jag är 14 så jag var nykter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag var inte alltid nykter när jag var 14... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag var inte alltid nykter när jag var 14... Hur gammal är du nu då? 15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 det kan vara ett easter egg.. när jag hade klarat en bana på hitman 2 så skulle jag tillbaka till en båt. då såg jag en annan hitman som sprang in i en dörr. jag gick in i det rummet och det brann och rök där inne, och hitman kopian hade försvunnit. (jo, jag vet att det finns 17-kloner också men det var inte en sån, dom har solbrillor, och alla 48-klonerna dog i hitman 1.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 det kan vara ett easter egg.. när jag hade klarat en bana på hitman 2 så skulle jag tillbaka till en båt. då såg jag en annan hitman som sprang in i en dörr. jag gick in i det rummet och det brann och rök där inne, och hitman kopian hade försvunnit. (jo, jag vet att det finns 17-kloner också men det var inte en sån, dom har solbrillor, och alla 48-klonerna dog i hitman 1.) även kallade "påsk-ägg" på svenska... Gömda hemligheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det börja med att jag hade klara spelet och jag ville köra om det. Och jag komm till det där uppdraget som man ska döda polis chefen. Allt gick bra jag åkte till bilen döda telefon killen åkte till polis huset. Och nu komm århundrades bugg. Jag höll på att gå till bevis materials rummet för att hämta postolen. Precis när jag gick in i rummet så hörde jag ett alarm sättas på jag var inte en ute ur rummet. Jag hörde pistol skott men dom var inte mot mig. Men jag sa till mig själv skit i det nu och döda polis chefen. Man han var borta jag gick runt hörnet såg att några poliser skjöt mot någon men inte vem. Jag döda några poliser sen gick jag in i ett rumm ut i rummet då såg jag ÅRHUNDRADES bugg... Jag såg min tviling bror. Det är sant! Han så exakt ut som mig. Han sprang vidare till polis chefen för att döda han (mark 2) Men jag såg inte skymten av polis chefen. ALLA poliser skjöt mot mig. Sen när jag komm in i rummet brevid tjejen. Men jag såg inte skymten av polis chefen jag vänte på han brevid stog Mark 2. Jag hade tråkigt så jag skjöt mark 2 han börja skjuta mot mig jag stack för att ta liv jag gick till baka och tog han som gissla och ströp nacken på han sen blev bilden svart och det stog loading. Sen komm videon och nere på marken låg polis chefen död............ Det var det sjukaste buggen jag har sett... MMMM visst.... jag såg tommy vercetti i polishuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 det hände mig också när jag körde free-roaming så blev jag på körd och låg ner så såg jag en till mark sitta ner på huk framför mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts