JoinAS Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det är lampor som är till för att likna.... Ja vad man nu vill att det ska likna när man står på marken . . . Jag har åkt flygplan bredvid en sådann där och då är det dock bara en lysande boll ! Finns även i vit version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Jag tror att jag såg ett ufo för några dager sen. När jag spelade basket så kom det något ljus i himlen i några sekunder. Jag hade fraps på men jag han ändå inte filma för jag tänkte inte på att det var ett ufo när jag såg det. Efter det hade försvunnit så tryckte jag på F1 för att se en repris men då såg man det inte. :'( Det är nog inte många som tror på mig utan bevis men jag bryr mig inte. EDIT: Det var nog inte ett flyg plan för det var litet och hade inga vita streck efter sig. Den var ochså för snabb. Redigerad 7 september, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hallå, det är ett flygplan, okej ? Kan nån låsa denna tråden nu när vi kommit underfund med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det SKA föreställa ett flygplan uppe i luften. Det vita strecket bakom är avgaserna som blir av ett flygplan. Det brukar man se om man ser ett flygplan i luften.. Punkt. Avgas? Snarare kondens(?) som bildas ut med planets vingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts