Bozzard Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ufo eller ? kolla här http://media.putfile.com/GhostandUfo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Ufo eller ? kolla här http://media.putfile.com/GhostandUfo San Andreas Delen maybe EDIT: det var väl ett flygplan Redigerad 5 september, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det liknar flygplan tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Sånna där ser man ju för fan hela tiden. Det är antagligen menat som flygplan och sateliter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Är det typ en lysande boll? orkar inte kolla filmen eller va de e.... men de kan ju varken va flygplan eller sateliter.. har följt sånna, asså åkt precis bakom, o de va bara nån lysande boll då oxo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Fint flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Okej då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Är det typ en lysande boll? orkar inte kolla filmen eller va de e.... men de kan ju varken va flygplan eller sateliter.. har följt sånna, asså åkt precis bakom, o de va bara nån lysande boll då oxo... Kanske inte meningen att man ska följa efter, det ser ju som sagt ut som satalliter eller flygplan nerifrån marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 AHHAHAHAHAHAH vanligt flygplan. fanns i VC åkså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ingen vet ju om det är flygplan, har ni bevis? Själv tror jag att det röda är färska ufon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Fan va jag hatar alla dessa saker.. precis som " Man kan modda bilar i gta sa " nahe ? liksom.. hatar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det där var ett flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 AHHAHAHAHAHAH vanligt flygplan. fanns i VC åkså Måste du alltid låta som en jävla flygsiren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det ska föreställa ett flygplan på långt håll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Asså inte för att vara taskig på något sätt så tyckte jag fan att det var lite humor i att det var "Ghostbusters" låten, och sen var det ett helt vanligt flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Asså inte för att vara taskig på något sätt så tyckte jag fan att det var lite humor i att det var "Ghostbusters" låten, och sen var det ett helt vanligt flygplan Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Äh jag tycker inte att det liknar flygplan, flyger för fort... Fast det liknar inte heller "Alien-UFO". Men det är ett "UFO" för att inget vet vad det riktigt är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Yepp det är la flygplan då lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det SKA föreställa ett flygplan uppe i luften. Det vita strecket bakom är avgaserna som blir av ett flygplan. Det brukar man se om man ser ett flygplan i luften.. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det finns inga UFOn i San Andreas. Det ni ser på himlen är lysen från flygplanen som flyger högt upp. Så högt upp så att det är onödigt för Rockstar Games att sätta 3d-modeller där uppe. Så högt så att man lika gärna kan ha en stark lampa, precis som det ni ser en mörk kväll på himlen. Dessa lampor fanns även i Vice City och kanske till och med i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts