Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag satt igår på mitt rum och studerade hur solens strålar sken på min vägg. Jag observerade då att de förflyttade sig förhållandevis jävligt snabbt! Så snabbt att man faktiskt kunde se det med blotta ögat! Jag tänkte då att jag kanske kunde spela in det med min webkamera och sedan snabbspola det. Men... Nee, det var jobigt... Men, jag gjorde det idag Det tog mig fem timmar, och... Ja, det var ju rätt onödigt Here we goo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag satt igår på mitt rum och studerade hur solens strålar sken på min vägg. Jag observerade då att de förflyttade sig förhållandevis jävligt snabbt! Så snabbt att man faktiskt kunde se det med blotta ögat! Jag tänkte då att jag kanske kunde spela in det med min webkamera och sedan snabbspola det. Men... Nee, det var jobigt... Men, jag gjorde det idag Det tog mig fem timmar, och... Ja, det var ju rätt onödigt Here we goo Laddar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vad som är onödigt att göra bestämmer en människa själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Du som klipper gräsmattan? Men det vissla ju hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Du som klipper gräsmattan? Men det vissla ju hela tiden Ja, jag kanske skulle ha lagt in lite bakgrundsmusik... Tänk på att jag speedat upp det typ 6 gånger, eller så. Att jag klipper gräsmattan går att ignorera, observera däremot hur fint molnen flyger fram och hur skuggorna rör sig. Det tycker jag är rätt vackert @Cortez Sant, och det här tycker jag inte var någon vidare livsviktig sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 det här tycker jag inte var någon vidare livsviktig sak Men ändå rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag satt igår på mitt rum och studerade hur solens strålar sken på min vägg. Jag observerade då att de förflyttade sig förhållandevis jävligt snabbt! Så snabbt att man faktiskt kunde se det med blotta ögat! Jag tänkte då att jag kanske kunde spela in det med min webkamera och sedan snabbspola det. Men... Nee, det var jobigt... Men, jag gjorde det idag Det tog mig fem timmar, och... Ja, det var ju rätt onödigt Here we goo Yay! Tyckte att han som klippte gräset var ganska snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Yay! Tyckte att han som klippte gräset var ganska snabb That would be me Jag är en snabb man Redigerad 4 september, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Haha nice video Hade jag haft en gräsmatta skulle jag anlitat dig att klippa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Eftersom du spelar upp filmen så snabbt får man aldrig en känsla av att som du säger solen flyttar sig fram snabbt. Och molnen bara förstör hur man ser att solen flyttar sig. BTW går så snabbt så man inte ser gräsklipparen. Ser bara en människa som kutar fram och tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Satt på bryggan vid min stuga på kvällen och kollade mot solen som var halvt bakom bergen, långt borta. Efter att jag kollat i nogra minuter kunde jag faktiskt se hur den försvann! Laddar... ... cool film! Redigerad 5 september, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det var likadant nere i grekland, det faktiskt moln där nere några dagar när jag var där, och då på kvällen kunde man se hur solen gick ner, snabbare än man tror . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Laddar ner... edit:hahaha faan mr.speedo Redigerad 5 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 That would be me Jag är en snabb man In what way? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 In what way? Du ska bara se när jag har sex! Jag är klar på någon minut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Yay en lightsaber! *llldjuuummmmmm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hm. såg klart å tydligt solen dra iväg i grekland som sakt. på kreta blev mörk direkt typ.. tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts