VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Japp. Här snackar vi om Rally. Gruppen alltså. Som hadde egen sändningstid i P3 förr. Som har gjort goa låtar som Apsvett - Tjackhora och Ät Kebab (Tog de låtarna som exempel för det är Cortez favoriter ) Snacka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Gunde i katthult och robertsson - blommor i en vas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Apa som hora! ( ) *Edit: Refräng: Apa som hora Han har en apa som hora Apa som hora Han har en apa som hora Vers 1: Han är en misslyckad hallick Med smak för guld och metallic Men det finns djur i hans sängar Så han tjänar urkass med pengar Han tjänar urkasst med pengar Han har försökt med sardiner Hyenor och med delfiner Med snäckor, musslor och gädda Men då blev kunderna rädda Ja då blev kunderna rädda Refräng: Apa som hora Han har en apa som hora Apa som hora Han har en apa som hora Vers 2: Och när han ska sälja flicker Då är det kunden som sticker Hans enda prostituerad Får gå förklädd och maskerad Får gå förklädd och maskerad Refräng: Apa som hora Han har en apa som hora Apa som hora Han har en apa som hora Vers 3: Att sätta på en gorilla Kan få en blind att må illa Å köra franskt med schimpanser Då väljer folk hellre transer Då väljer folk hellre transer Att ridas av en markatta Får knappast kunden att skratta Och det finns ingen i stan Som köper sex av en babian Som köper sex av en babian Refräng: Apa som hora Han har en apa som hora Apa som hora Han har en apa som hora Apa som hora Han har en apa som hora Apa som hora Han har en apa som hora Redigerad 4 september, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Finne i Göteborg är lite av en favorit, sen gjorde Robertson en bra version på Metallicas "Enter Sandman" kommer inte ihåg vad den hette men skön var den, även Pundare och Fnask är skön. Såg dom förövrigt på skansen 1999, dom gjorde ett Allsång på Skansen tema över det, man fick allsångshäften med alla deras texter i och skivorna dom gjorde, grymt roligt kommer jag ihåg att det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Jo den är bra. Fast absolut inte den bästa tycker jag Har en del låtar. Så dom som vill ha kan adda Redigerad 4 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Gunde och gullefjun är ju roliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Trodde först att topicen handlade om rallysport. Har nog aldrig hört talas om gruppen Rally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Trodde först att topicen handlade om rallysport. Har nog aldrig hört talas om gruppen Rally. Vill du höra några låtar? Adda msn och jag skickar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vill du höra några låtar? Adda msn och jag skickar... Sure, har addat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Bara jag som tycker rally är väldigt uttjatat? var kul för 7 år sedan. Redigerad 4 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Bara jags om tycker rally är väldigt uttjatat? var kul för 7 år sedan. Mestadels, ja. Men vissa saker som de gjort är tidlösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Mestadels, ja. Men vissa saker som de gjort är tidlösa Som ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Ja ni det var inte många som verkade gilla/veta om Rally... Så jag slänger upp en länk med en zippfil ni kan ladda ner med ett par Rally-låtar: LÄNK Och ja, Rapid Share. Ni flästa vet väll hur man gör? EDIT: Ni som har firefox (som jag) får starta upp IE och tänka med det för FF kan inte ladda Rapid Redigerad 7 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Bind mig så stannar jag kvar... Bah, går och köper läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Usch, dom är inte ett dugg roliga tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Rally eftersom jag är från gbg så älskar/älskade jag dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Rally eftersom jag är från gbg så älskar/älskade jag dom Jaaa vist är dom bra. Vi brukade alltid lyssna på dom på vägen till gbg (åker varje sommar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Gunde terminator är ju den enda rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Rally - Gunde Spelar Emil I Lönneberga Rally - Gunde Jagar Älg Med AK-47a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Minns nån Stojan, den jugoslavska tippnings-experten? "1 X 2, herrejävlar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts