^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Eh... tänk på att bebisen med största sannolikhet avlider om den får ett hårt slag i huvudet. De kan ju avlida bara man skakar dem. .för så mycket pengar kan man köpa hundratals nya ungar (inte helt allvarligt menat).. men det vore säkert möjligt.. Redigerad 5 september, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Skulle lätt kunna lura Coca-Cola eller Marlboro på pengar, dom är ju omoraliska och har pengar så det räcker och blir över. men privatpersoner kan jag knappast tänka några, utom dom som leder ovanstående, Bush, Julianne Moore och kungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 En miljard amerikanska dollar? Det skulle t.o.m bäbisens mamma göra. Fatta att fontanellen blir mos bara om du ger den en hård knack. Om man siktar på käken kanske. Mjölktänderna ska ju ändå ut förr eller senare och det kanske dämpar slaget en del. Mjo jag skulle nog göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 En miljard amerikanska dollar? Det skulle t.o.m bäbisens mamma göra. I wouldn't! Det är är en fysisk omöjlighet att slå bebisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 men privatpersoner kan jag knappast tänka några, utom dom som leder ovanstående, Bush, Julianne Moore och kungen. Julianne Moore? Förklaring tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Lätt att jag skulle, men jag har rätt lätt att fixa pengar ändå, fick 100 spänn av min mest korkade kompis för att hämta en boll i ett brännäslehav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Alltså har ni inte några spärrar i huvudet? Slå en bäbis skulle vara psykiskt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det är en sak att säga att man skulle göra det och en annan att verkligen göra det. 90% av sveriges befolkning skulle aldrig göra det när det väl kommer till kritan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 I wouldn't! Det är är en fysisk omöjlighet att slå bebisar... Jag vet det. Syftade mest på att det är en oerhört stor summa pengar och att de flesta skulle göra precis ALLT vad som stod i deras makt för att lyckas. Och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag litar inte på att jag skulle kunna hantera en stor summa pengar om jag fick ta hand om dem. Eller om man är ensam på ett ställe men aldrig vart på förut och med största säkerhet inte kommer besöka igen. Om man blir lämnad ensam i ett rum och börjar rota i lådor och tjafs, och hittar 500 spänn, då skulle jag nog med största säkerhet ta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nja...vet ej... Bribes I love bribes! I just whoted to say it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 I wouldn't! Det är är en fysisk omöjlighet att slå bebisar... Inte fysiskt omöjligt men psykiskt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Fy va lågt! ( ) Nää, skulle aldrig göra så. Edit: Om det inte var för typ nåt stort företag som är populärt^^. Som någon sa.. Redigerad 6 september, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nej, men jag har gjort tvärt om dvs gjort olagligheter för att jag inte haft pengar på mig, snattat fast jag har gjort det även fast jag haft pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag skulle aldrig tänka tanken att slå en bäbis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag skulle aldrig tänka tanken att slå en bäbis blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 För en tjuga gör jag nog punka på lärarens bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Julianne Moore? Förklaring tack... Förklaring? den jävla skatan snodde Jodie "ballast i stan" Fosters roll i Hannibal, slaktade en klassisk karaktär i nyinspelningen av Psycho, spelat världens mest irriterande mamma i Nine Months med Hugh "britten" Grant och drog ner betyget på The Big Lebowski med sin läskiga rolltolkning. behövs nån förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Skulle du göra det även om du blir tvingad att fysiskt skada någon oskyldig person? Ja, jag skulle kunna döda alt. skada någon grovt om dom skulle försöka förstöra min vattentäta plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag skulle nog inte palla att lura nån, det är så psykiskt på nåt sätt.. men sno saker/pengar skulle jag nog kunna om jag var helt garanterad att inte åka fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts