oscarw_89 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Här va det dött.. NU undrar jag ifall det e några som vill vara med i detta projekt: En tävling där deltagarna delas in i 2 lag och varge lag har en ledare (redigeraren). Lagen filmar sina stunt och skickar in de till sina ledare som redigerar i hop en lagom lång stunt film. En lista med de som e med. Lag 1 Ledare: Oscarw_89 Stuntare: Chamii, Mr.White, Sökes Lag 2 Ledare: qouad_Gta Stuntare: Östis, eliizar, Sökes Redigerad 11 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Låter som en kul idé! Synd bara att jag inte är mästare på stunts.. EDIT: Jag är väldigt sugen på att göre en kortfilm om SA (inte inriktad på stunts). Typ som en liten kortfilm med nån form av handling.. Hade varit kul som fan. Redigerad 10 september, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Låter ruggigt skoj jag är mer än gärna ledare för lag 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Quad_Gta: Ge mig några bra bra stuntidéer (via PM) så kan jag testa lite.. Jag lider av svagutvecklad fantisi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag är också med! Om inte annat så som stuntare! (isf lag 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Låter faktist som en grym idé! Jag är gärna me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag kan vara med lag 1 då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag r med, men behöver inspiration. jag gillar också idén med att fixa en kortfilm om SA med handling (inte stunts) som han nån gång ovanför sa. helt grymt, jag är med, adda mig på msn så är det nice botemedlet@messengeruser.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hej hopp nu är jag tebax, banka in mig i nått lag tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 I am confused. Ska ni göra en stuntfilm eller en film med handling om att Cj blir kallad till krig som stod i den andra tråden?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Båda. vilken du villvara med r upp till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Okej då är det bara köra på då, du kanske ska starta en topic om detta så du kan skriva lite mer info? (eller skriva här) tänkte på inlämnings datum osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Okej då är det bara köra på då, du kanske ska starta en topic om detta så du kan skriva lite mer info? (eller skriva här) tänkte på inlämnings datum osv. Tänkte skriva lite mer när vi har fått lite fler deltagare i lagen. Då startar tävlingen, så ingen kan komma 2 dagar senare och säga att de vill va med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ska vi göra en ny tråd till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ska vi göra en ny tråd till detta? E la onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 E la onödigt. Njaa vi är ju väldigt off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja, det är vi ungerfär som.. JAG GILLAR JORDGUBBAR. men ska vi sätta ngt spinoffdatum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja, det är vi ungerfär som.. JAG GILLAR JORDGUBBAR. men ska vi sätta ngt spinoffdatum? F*n! JAg har typ inbillat mig att jag skrev i Stunt Battle 2 tråden . Får la göra en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts