eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har du rätt i, typ om något roligt händer med fusk så kan man ju ha det...men inte klipp när man flyger omkring med en bil eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kom på en grej, ska det vara tillåtet att ha stunts med fusk i? Tycker, laga bilen fusk och nitro fusk ska vara tillåtet. Och spawna bilar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har du rätt i, typ om något roligt händer med fusk så kan man ju ha det...men inte klipp när man flyger omkring med en bil eller liknande Ja det va ungefär så jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kom i håg att komprimera klippe nu, höll på att at e mot ett klipp på 10sec och 100Mb. HAr ni inget avanserat prog så använd Windows Movie Maker. och välj typ 1eller 2MB per 10sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kom i håg att komprimera klippe nu, höll på att at e mot ett klipp på 10sec och 100Mb. Det var jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Håller med han ovanför, men är med på stunt också! men helt klart fusk! oops, där fanns fler sidor :"> men vilket program använder ni för att fånga videon? Redigerad 6 september, 2005 av Mr.White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Fraps, jag har iaf ett ganska crapigt fraps där deras hemside adress syns längst upp...men det duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det är bättre med den reggade versionen Kan eliizar (som väl bestämmer?) bäretta lite mer exakt vad som ska va me så man vet vad man ska filma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Hm, vette fan om JAG bestämmer..det är ju en GEMENSAM film så. Men enligt mig så är det stunts och roliga/häftiga händelser. Redigerad 6 september, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tror att jag ska kunna kippa bort frapps.com märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ok najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Ok najs Då, blir det Wideeeescreeen EDIT: Nej, det blir widescreen eftersom jag cropar (klipper bort lite där uppe och nere). Redigerad 6 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jasså? men det blir väll inte så att allting kommer se konstigt ut bara för det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Föreslår: .WMV...Se bild EDIT: Längden beror la på hur många bra klipp som kommer in. EDIT2: Man kan ta lägre quality % om man vill (det beror ju på vilken storlek man filmat i 800x600 tar ju hälften så mycket från början som 1024x768, så då får man ju ta högre på det). Testa lite själva, 75% e tex. lite mycket för 1024x768 som mitt test var i:: http://files.filefront.com/Testingwmv/;410...;/fileinfo.html Vad är det för program på bilden? Jag använder: Fraps (inspelning), Virtual Dub (kompermering) och Windows Movie Maker (Ihop sättning av klippen). Är det ett program jag borde ha som jag saknar? :'( OBS:Jag Har moddat många bilar, hastigheten och vapnen( ska snart försöka göra en atom bomb) Redigerad 7 september, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vad är det för program på bilden? Jag använder: Fraps (inspelning), Virtual Dub (kompermering) och Windows Movie Maker (Ihop sättning av klippen). Är det ett program jag borde ha som jag saknar? :'( OBS:Jag Har moddat många bilar, hastigheten och vapnen( ska snart försöka göra en atom bomb) Jag använder frapps för att spela in (som alla typ gör) sedan tar jag in de i Sony Vegas 6 och redigerar (klipper bort onödiga bitar av klipp och lägger på musik och text) sedan exporterar jag filmen där till en bättre storlek å så. Du behöver nog inte komprimera klippen innan du tar in de i windows movie maker, det gör man ju där när man exporterar filmen. Men komprimera klippen som du ska skicka till mig. Jag tycker inte det gör så mycket om du har moddat bilarna, jag brukar ha moddat, men kör nu omoddat eftersom jag va med i Stunt battle 2. Grymt med atombomb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag har lettat efter en sida där man kan ladda ner Sony Vegas 6 men jag hittar ingen gratis version! Någon som kan tipsa! Och finns Vegas på svenska så tar jag görna det hellre än eng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kom på en grej. Skulle man typ inte kunna bilda 2 lag som tävlar mot varan i Stunt Battle 3 ! Tycker det skulle vara kul, bara det inte blev bråk mellan lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Okej nu är jag inte med, men jag kör på. ska börja köra lite nu, men kör med fraps och fixar dom i WMM. omoddat, med cheats ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Fan va najs med folk som är angacherade aja, jag ska vara borta i 4 dagar nu så ni får ha det bra..och lycka till med filmandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ingen som vill göra det till en tävling med två "filmteam" (om ni fattar så)!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts