Jump to content

Gemensam SA film

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Föreslår: .WMV...Se bild

EDIT: Längden beror la på hur många bra klipp som kommer in.

EDIT2: Man kan ta lägre quality % om man vill (det beror ju på vilken storlek man filmat i 800x600 tar ju hälften så mycket från början som 1024x768, så då får man ju ta högre på det). Testa lite själva, 75% e tex. lite mycket för 1024x768 som mitt test var i:: http://files.filefront.com/Testingwmv/;410...;/fileinfo.html

Vad är det för program på bilden? :unsure:

Jag använder: Fraps (inspelning), Virtual Dub (kompermering) och Windows Movie Maker (Ihop sättning av klippen). :D

Är det ett program jag borde ha som jag saknar? :D :'(

OBS:Jag Har moddat många bilar, hastigheten och vapnen( ska snart försöka göra en atom bomb)

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för program på bilden? ^_^

Jag använder: Fraps (inspelning), Virtual Dub (kompermering) och Windows Movie Maker (Ihop sättning av klippen). :)

Är det ett program jag borde ha som jag saknar? :P :'(

OBS:Jag Har moddat många bilar, hastigheten och vapnen( ska snart försöka göra en atom bomb)

Jag använder frapps för att spela in (som alla typ gör) sedan tar jag in de i Sony Vegas 6 och redigerar (klipper bort onödiga bitar av klipp och lägger på musik och text) sedan exporterar jag filmen där till en bättre storlek å så.

Du behöver nog inte komprimera klippen innan du tar in de i windows movie maker, det gör man ju där när man exporterar filmen.

Men komprimera klippen som du ska skicka till mig.

Jag tycker inte det gör så mycket om du har moddat bilarna, jag brukar ha moddat, men kör nu omoddat eftersom jag va med i Stunt battle 2.

Grymt med atombomb!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor