eliizar Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tänkte om någon var interesserad av att skicka in sina bästa klipp ifrån SA så skulle man kunna klippa ihop alla till en enda lång film, hur låter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det låter bra! Tyvär så är inte jag en sådan som fixar med SA-filmer och sådant men det är kul att se andras, synd bara att ingen fixan någon än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Skulle vara kul tycker jag, men då måste man ju typ fixa så att alla först komprimerar de med samma kvalite. Jag har Sony Vegas 6 också så jag skulle kunnna redigera lite å så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ok grymt killar och tjejer, så du oscarw_89 är du villig att klippa alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ja, jag är gärna med . Men jag behöver veta några saker: 1. tema? 2. vilken codec? (:!!! 3. hur lång film satsar du på totalt? ju längre film, ju längre download och komprimering. men jag har Gta Sa datan nånannastans :'( , men nu i helgen(09/09/2005-11/09/2005) är jag där så ge mig tema och codec så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Föreslår: .WMV...Se bild EDIT: Längden beror la på hur många bra klipp som kommer in. EDIT2: Man kan ta lägre quality % om man vill (det beror ju på vilken storlek man filmat i 800x600 tar ju hälften så mycket från början som 1024x768, så då får man ju ta högre på det). Testa lite själva, 75% e tex. lite mycket för 1024x768 som mitt test var i:: http://files.filefront.com/Testingwmv/;410...;/fileinfo.html Redigerad 6 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 800x600? Det är ett datorformat som inte brukar användas som filmformat. Den normala storleken är 4:1 (720x576). Men 640x480 är ett bra format till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag är gärna med men behöver lite hjälp för att filma rätt och sådär.. om det går för sig? sen så har jag inte så mycket tid till att komma ihåg att besöka forumet men då får ni gärna adda mig på msn (lättare där), om det går för sig. (risk för överanvändning haha) men, tema? börja fundera lite... program som används? länk? finns på thepiratebay kanske? osv. en newbie på väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ok, men kan vi inte antingen skicka allt igenom msn (i nödfall rapidshare)? Men nu vill jag bara ha svar ifrån oscarw_89 om han kan ta på sig jobbet att få allt sickat till honom? Men såklart lär vi ha fler som är med och spelar in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shite Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag ställer gärna upp och redigerar om det behövs. Min första film: http://moffa.no-ip.org/San.Andreas-Stunts....RAPSRiP-eXz.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Fan va najs, 10/10 Någon som vet koden til lden motrocykeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Det går bra att ni skickar till mig. + Jag gillar formatet 800x600 eftersom blir bättre bildkvalitet ju mindre man behöver förstora bilden när den spelas upp, och så får jag möjlighet att släppa den i orlika kvalitets & storleks versioner. Edit: oscarw_89@hotmail.com, jag kan försöka göra en film uppload på min server, men jag vet inte riktigt vilken speed det blir då. Redigerad 6 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Men elizar, hur blev det med temat? ska det vara stuntfilm eller lite mer humoristisk eller vad är din inrkitning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tycker det ska vara en stuntfilm, eller en Film där man använder hus i blue hell. Stunt blir nog bäst, har lite sener som jag tänkt spara till Stunt Battle 3 (som jag försökt få med flygplatts tema) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag hade tänkt mig stunts, och coola händelser/humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Så då är det med andra ord inget tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Haha men dvs ganska mkt allt? haha okej, har ni tips på vad jag kan använda för saker? eller det kan jag nog ta med oscar? jupp gött, alizar, har du msn också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag hade tänkt mig stunts, och coola händelser/humor. Då e det bara att skicka stunts och andra "coola" grejer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Kom på en grej, ska det vara tillåtet att ha stunts med fusk i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Inte för att jag e säker på att jag vill ha med något men...det skulle va knäppt om det inta skulle va tillåtet, om det inte ska vara en stunt film så tycker jag absolut att det borde va en humor film. skulle va väldigt kul och lite "udda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts