kalle.b Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hejsan jag håller på med php och min webserver men nu e det så att nån måsta kålla så att det funkar från en annan dator. Så kan nte nån här hjälpa mig med att berätta vad som står när ni besöker min länk. Om det e nån som e bra på php och webservervrar adda mig isåfall på msn.Ifall det står sidan kan inte visas. Vore jättesnällt om nån kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag kommer inte in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Funkar inte Redigerad 4 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 OK. Men jag letar fortfarande en som e ganska bra på servrar och somt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Funkar inte Samma! Den laddar i evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 OK. Men jag letar fortfarande en som e ganska bra på servrar och somt Jag kan hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 OK. Men jag letar fortfarande en som e ganska bra på servrar och somt Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts