Mr Mister Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag hade tänkt att köpa ett nytt spel till PS2:an. Nån som har nåt bra förslag? OBS: inte The Getaway, Vice City eller Ratchet & Clank. Är Timesplitters 2 bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag skulle nog rekommendera Colin Mcrae rally 3, Medal of honor: frontline, Red faction 2, Tony Hawk 4. Just nu så tycker jag att det inte finns så roliga spel som man vill ha. Jag ska iallafall vänta tills Return to castle Wolfenstein och splinter cell kommer till Ps2. Kommer ngngång i Mars. Jag har aldrig lirat Timesplitters 2 så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 TimeSplitters 1 är rät så coolt men det e svår styrning i början så...men man lär sig...då e det väldgt rolgt...jag vll ha ssx tricky eller kngdom hearts... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 TimeSplitters 1 är rät så coolt men det e svår styrning i början så...men man lär sig...då e det väldgt rolgt...jag vll ha ssx tricky eller kngdom hearts... :'( SSX Tricky testade jag på XBOX några gånger, men jag fattar inte hur man gör trick, det ända jag lyckats med är vanliga hopp men de kommer inte ens i närheten av alla grymma trick man får se i trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Sagan om de två tornen är ballt !! Annars är ju som sagt var timesplitters 1 kul! (2:an är förmodligen också kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 köp JAmes bonde Nightfire det är tråkigt i början men när man har lät sig det så är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Sagan om de 2 toren är skit kul...ett av dem roligaste jag har spelat..Men alla bra spel som jag vill ha kommer nu till Pc o GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 sagan om de två tornen suger totalt, om du ska köpa ett spel som är grym så ska du köpa colin mc rae 3 eller vänta tills mafia kommer ut på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 SSX Tricky testade jag på XBOX några gånger, men jag fattar inte hur man gör trick, det ända jag lyckats med är vanliga hopp men de kommer inte ens i närheten av alla grymma trick man får se i trailern. på SSX så gör man hoppar man, håller i L1,L2,R1,R2 och trycker åt sidan...du kan typ hålla i 3 och sånt ...a..du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Sagan om de två tornen suger inte men däremot gör Colin mc rae det Dickhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 på SSX så gör man hoppar man, håller i L1,L2,R1,R2 och trycker åt sidan...du kan typ hålla i 3 och sånt ...a..du vet Jag skrev XBOX, inte PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Spamma inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag skrev XBOX, inte PS2... testa några kontiga knappar och tryck åt sidan samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT3 Master Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Köp Gran Turismo 3 det är grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 köp metal gear solid 2 istället det är grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 köp metal gear solid 2 istället det är grymmt yup det e det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 köp nåt av dom här spelen colin mcrea rally 3, gt3, gta vice city och mgs2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 köp nåt av dom här spelen colin mcrea rally 3, gt3, gta vice city och mgs2 jag har mgs2 det är grymt men för kort men jag ska köpa mgs2 substance det verkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Sled storm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts